Společnost


WE|DO CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80433Zničená zásilka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2025, před 2 dny

Monika Holnová

Znění stížnosti

Společnost WE|DO CZ s.r.o. u mě vyzvedávala orbitrek a měla ho dopravit do servisu, který si tohoto dopravce zvolil.
Kurýr WE|DO CZ s.r.o. zásilku totálně zničil při odvozu do servisu. Na překladišti už daný orbitrek nikdo nepřevzal, protože byl totálně rozlámaný, zohybané masivní kovové tyče, přetžený kabel, atd....
Kurýr ho za dva dny dovezl zpět ke mně domu s tím, že mi veze zásilku (neřekl, že je zničená), ale já uspávala malou, tudíž mi zdemolovaný orbitrek hodil za vstupní dveře a odjel. Jen řekl když volal, že ho na překladišti nepřevzali, protože je něco špatně. Netušila jsem, že je orbitrek úplně na maděru.

Snažili jsme se s pomocí servisu komunikovat s WE|DO CZ s.r.o., ale ti se ohánějí šílenými obchodními podmínkami, jak měl být orbitrek na paletě a asi v 20 krabicích, aby se toto nestalo.

Prostě nemáme nárok.

Servis, který si tohoto dopravce sjednal a je za to vlastně zodpovědný s námi komunikuje a napsal nám, že nám ho mohou zkusit opravit a že zaplatíme jen tu původní cenu za seřízení stroje.

Ale to nechceme, protoze stroj je opravdu totálně zdemolovaný, jako když by auto s orbitrekem narazilo do zdi.

Prosím můžete nám poradit?

Děkuji Monika Holnová


Produkt

zničený orbitrek společností WE|DO CZ s.r.o.


Požadované řešení

Zaplacení škody od WE|DO CZ s.r.o.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2025 12:56, před 9 hodinami

V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Dle § 2951 odst. 1 OZ platí, že škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Stížnost je také možné směřovat přímo ke společnosti WE|DO CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.wedo.cz/kontakt.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.