Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:536
Z toho za letošní rok:15
Stále v řešení:66
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#80434Krádež

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2025, před 2 dny

Eliska Trojankova

Znění stížnosti

V říjnu jsem odeslala balík v hodnotě 2400kč dorazil do města kam měl dorazit. Najednou se záhadně ztratil. Poslali mi jen 1000kc ikdyz zásilka byla pojištěna. Pak se balík najednou našel ,tak po mě chtěli vrátit 1000kc aby mi to mohli vrátit do mého města, tak jsem tak udělala. Již čekám 2 měsíce na to až mi balík pošlou, stále píšu emaily a pořád to okecavaji. Psala jsem emaily chtěli zpětnou vazbu zase tak jsem udělala aby mi to poslali pak mi zase napsali ať napíšu na reklamační řízení, tak jsem tak udělala a už bez odpovědi a to zase čekám několik dní. Už mám pocit že mě okradli takže to bohužel budu nejspíš muset začít řešit jinak.


Požadované řešení

Vrácení zásilky na adresu kterou jsem vám 20krat už psala na email.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2025 13:01, před 9 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.