Počet nahlášených stížností: | 920 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, asi před měsícem mě telefonicky kontaktovali a přesvědčili na objednání zkušebního vzorku Vitallica 14caps za 199,- Kč. Přišla mi fa s textem "pro zrušení další objednávky nás kontaktujte do 30.1.25. Jelikož je zde jen email infocz@helpstander.eu napsal jsem tam email, že požaduji ukončení zasílání.
Teď se dívám na internet a našel jsme plno negativních reakcí na tuto firmu s Vašim doporučením kontaktovat firmu doporučeně s dodejkou uvádíte, ale PO BOX jiný než mám uvedený v příloze ve fa. Kam tedy poslat dopis a jak se chovat, pokud dojde další vzorek, který mi pošťačka hodí rovnou do schránky. (vrátit na vlastní náklady na jakou adresu? Zaplatím tedy ten první vzorek jelikož jsem jej rozbalil a použil.
Děkuji za info.
S pozdravem
Dominik Csato
viz příloha
jak ukončit další zasílání, popřípadě co udělat s další zásilkou
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na adrese P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00 (příp. na adrese P.O. BOXU uvedeného ve faktuře) a upozornit společnost na to, že spotřebitel již za zboží zaplatil a že další objednávky od společnosti zrušil, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit.
Spotřebiteli doporučujeme, aby možný závazek taktéž preventivně vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů, aby spotřebitel již nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami, a to ideálně doporučeným dopisem s dodejkou na adresu uvedenou výše. V případě sporu bude mít spotřebitel v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Výpověď smlouvy, resp. odstoupení od smlouvy neznamená uznání jakéhokoliv závazku vůči společnosti.
K výmazu osobních údajů:
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155