Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:97
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#80452Neuznané plnění poj.události

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2025, včera

Vladimir Tomek

Znění stížnosti

Při atm.srážkách došlo k propadu zámkové dlažby.Podání nahlášené škodní události,info na vaší pobočce,několik emailu s allianz,foto dokumentace,návštěva vaším technikem na místě.


Produkt

propadnutí dlažby.


Požadované řešení

prosím o opravu sednuté dlažby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2025 14:19, před 8 hodinami

V tomto případě neznáme přesné pojistné podmínky, které byly mezi stranami sjednány.

Jestliže pojištěný není spokojen s řešením své pojistné události, měl by se primárně se stížností obrátit přímo na svoji pojišťovnu. Ve stížnosti adresované pojišťovně je vhodné sdělit svůj nesouhlas se způsobem vyřízení pojistné události a případně požádat o nové šetření této události.

U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.