Počet nahlášených stížností: | 97 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 11 |
Při atm.srážkách došlo k propadu zámkové dlažby.Podání nahlášené škodní události,info na vaší pobočce,několik emailu s allianz,foto dokumentace,návštěva vaším technikem na místě.
propadnutí dlažby.
prosím o opravu sednuté dlažby.
|
Tweet |
V tomto případě neznáme přesné pojistné podmínky, které byly mezi stranami sjednány.
Jestliže pojištěný není spokojen s řešením své pojistné události, měl by se primárně se stížností obrátit přímo na svoji pojišťovnu. Ve stížnosti adresované pojišťovně je vhodné sdělit svůj nesouhlas se způsobem vyřízení pojistné události a případně požádat o nové šetření této události.
U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekci.