Společnost


Obec Těrlicko

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#804562x Reklamace vyúčtování služeb spojené s užíváním bytu a neproplacené penále.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2025, včera

Pavlína Brodová

Znění stížnosti

Zdravím,v našem domě s malometrážními byty je 30 bytových jednotek.Dne 17.10.2024 nám bylo doručeno vyúčtování za rok 2023. Toto jsme okamžitě reklamovali, protože tam byly nesrovnalosti.Navíc jsme podali žádost o zaplacení penále z nedodržení terminu. Další vyúčtování bylo dodáno v měsíci prosince téhož roku. Znovu nesrovnalosti např. ve spotřebě vody ,kdy rozdíl činil 150m3 mezi oběma výpočty. Navíc za úklid platí měsíční zálohu každá bytová jednotka 92 kč/ měs. a ve vyúčtování nám započítali 3889,73 kč na bytovou jednotku. Obrátili jsme se tudíž na ombudsmana , TV,ERU a katastrální úřad Ostrava. Zpětnou vazbu máme zatím od pana ombudsmana, s tím , že to není v jeho kompetenci.


Požadované řešení

Náprava chyb obecním úřadem . Kontrola majetku domu a zodpovědných osob , jako správce majetku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2025 15:16, před 7 hodinami

Podle § 8 odst. 1 zákona 67/2013 Sb. platí, že do 30 dnů od doručení vyúčtování může příjemce služeb písemně požádat poskytovatele služeb o doložení nákladů na jednotlivé služby, způsob jejich rozúčtování, způsob stanovení výše záloh za služby a provedení vyúčtování podle tohoto zákona. Této žádosti poskytovatel služeb vyhoví do 30 dnů od jejího doručení.

Pokud bude mít příjemce služeb k takovému vyúčtování námitky, předloží je poskytovateli služeb do 30 dnů od doručení vyúčtování, popřípadě doložení podkladů. Nepředloží-li příjemce služeb námitky v této lhůtě, platí, že se způsobem a obsahem vyúčtování souhlasí. Včas uplatněné námitky musí poskytovatel služeb vyřídit do 30 dnů od jejich předložení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.