Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
12.10 jsem si s orinalek .cz objednal a zaplatilbalicek ten byl sluzbou ppl vcera radne predany jenze dnes mi ten balicek mel byt dorucen a nikdo nikde mel to byt darek chci podat stiznost i mozne penale za nedodrzeni terminu dekuji merta
originalky.cz pes 15 ps3
financni postich pro tuhle firmu
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.