Společnost


Boku Account Services UK Ltd (dříve Fortumo OÜ)

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80469Blokace účtu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

14 hodin 54 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2025, před 15 hodinami

Michal Bartoš

Znění stížnosti

Naprosto bez důvodu mi zablokovali účet klidně mě tam nechají vložit peníze a pak mi oznámí blokaci. Nikdo se mnou nekomunikuje. Na víc z nějakého nepochopitelné ho důvodu po mě chtějí doklady o příjmu za posledních 24 měsíců. Neuvěřitelný co si dovoluji a také neuvěřitelná laksnost k řešení problémů klientů

S pozdravem
Michal Bartoš

e-mail: ***


Produkt

Služba paysafecard neoprávněně zablokovaný účet uživatele *** a vyzvidani informací do kterých jim nic neni


Požadované řešení

Okamžité odblokování účtu, kompenzace aspoň 1000 korun za bezduvodnou blokaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2025 15:42, před 7 hodinami

Dle dostupných informací bylo Fortumo prodáno společnosti Boku Account Services UK Ltd. Fortumo je tedy nyní Boku.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán společnosti: Boku Account Services UK Ltd, 2-6 Boundary Row, London, SE1 8HP, Spojené království.

Se stížností je možné se obrátit i přímo na zákaznickou podporu společnosti zde: https://cs.boku.com/, popř. na e-mail: support@boku.com.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Spojeném království), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.