Počet nahlášených stížností: | 72 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den , po zakoupení voucheru přes slevomat , jsem včera podstoupila kozmetické ošetření v salónu Studio Profil , Preslova 17 Praha 5 Anděl. Absolutně nejsem typ co se na někoho stěžuje, sama pracuju v službách, ale po tom co jsem zažila včera v salónu budu jěště dlouho nepříjemně rozladěná. První co mě zarazilo, pani kozmetička již v úvodu při vstupu do salonu bylo vidět že někam doost spěchá) pocitovo jsem se nemýlila- nedodržela poté časovou os ošetření- ve voucheru se píše čas trvání ošetření "St 22. 1. 2025 17:30 – 19:00" . Začátek procedúry dle mého objednání měl být 17:30 a trvat do cca 19:00- do salónu jsem přišla 17:25 , kozmetické ošetření skončilo 18:20, a tedy nebyl dodržen ani len čas kozmetického ošetření. Zakoupený voucher zahrnuje oi. aplikaci masky na oči - která bohužel nebyla vůbec aplikována, jenom maska obličeje ... uvádí se v závěre aplikace séra, které taky nebylo aplikováno, pouze závěrečný krém :(((, dále je zahrnutá úprava obočí - ta provedená sice byla, ale na mou žádost i s barvením za extra poplatek 450Kč- cenu mi sdělila pani kozmetička až na konci ošetření. Pani kozmetička si pro sebe naučtovala 450Kč jenom za napatláni!!! 1ml farby na obočí. Na svém profilu - svých stránkach "krása pro tebe" tá naučtovana cena 450Kč u ní zahrnuje - úpravu obočí , barvení obočí a barvení řas. Krom nanesení barvy na obočí mi nebylo uděláno absolutně nic, protože ÚPRAVA OBOČÍ byla již zahrnutá v ceně voucheru, takže pani kosmetička si hezky nabalila 450Kč navíc jenom za aplikaci asi 1ml barvy navíc bez dokladu o zaplacení. Opravdu nechci byt nucená psát na obchodní inspekci co se tam včera udělo. Na slevomatu kupuji již několik let a nikdy jsem neměla potíže. Mě to moc mrzí ale oddych to včera na kozmetice po náročném pracovném dni fakt nebyl. Jsem opravdu velmi!!!! zklamaná.
S pozdravem Adriana Štefanská
Přikládam taky kód voucheru:
Kód voucheru
***
Kozmetické ošetření
Prosím o vyřešení tyhle dost nepříjemné situace, event. částečnou refundaci.
|
Tweet |
Slevomat.cz, s.r.o. podle svých obchodních podmínek vystupuje jako zprostředkovatel uzavření smlouvy.
Vady provedeného kosmetického ošetření může spotřebitel reklamovat, přičemž jde o smlouvu o dílo a zhotovitel odpovídá za výsledek své práce v okamžiku jejího dokončení. Dle bodu 4.9 obchodních podmínek společnosti má spotřebitel vytknout vadu dodavateli.
Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatelky bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitel může žádat vrácení peněžních prostředků.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Štefanská,
je mi velice líto, že poskytnutá služba neproběhla podle Vašich představ.
Slevomat je zprostředkovatelem prodeje, a proto nemáme oprávnění k řešení reklamací. To náleží vždy pouze přímému poskytovateli služby. Z naší strany můžeme ale zákazníkům při řešení reklamace pomoci a komunikaci s poskytovatelem zprostředkovat.
To také kolegové z oddělení zákaznické péče učinili ihned poté, co jste nás kontaktovala a o situaci nás informovala. Vyjádření poskytovatele, který Vaše tvrzení odmítl, jsme Vám předali a pokud si přejete situaci řešit dále, bude již nutné spojit se přímo s poskytovatelem.
Jelikož nás vzniklá situace mrzí, tak Vám z naší strany kolegové nabídli kompenzaci formou kreditů, které můžete využít k nákupu na našem portálu. Je na Vašem uvážení, zda je přijmete. Ještě dodám, že kredity nabízíme v rámci naší Garance spokojenosti, což je naše nadstandardní služba pro zákazníky, která ale nenahrazuje reklamační řízení.
Děkuji Vám za pochopení a přeji hezký den.
Martin, Slevomat.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý deň , a čo sa mam ďalej vyjadrovať ? čokoľvek napíšem budete držať stranu pani kozmetičke. Za svojim vyjadrením si stojím , všetko čo som napísala je pravda. Kľudne si robte tieto podvody na zákazníkoch ďalej ja od vás nepotrebujem nejaké extra body či trápne 200 korunové poukážky. Mne šlo o princíp aby služby ktoré mate v ponukách pracovali tak ako mali a podobne veci sa nestavali. Ale robte ako uznáte za vhodne. Nemam k tomu viac čo dodať jedine to, že v salóne sa už viac neukazem a nebudem mu ani podporovať reklamu o dobrej sluzbe, pretože to ma na míle ďaleko … a kúpy čohokoľvek cez slevomat výrazne obmedzím keďže “ slevove ceny” vyjadrujú presne šlendriansky a výrazne podpriemerný prístup k zákazníkom. Thats it. Prajem pekny deň
Dobrý den,
děkuji Vám za zprávu.
Jak jsem již zmínil, Slevomat nemá oprávnění k řešení reklamací. Reklamace je vždy potřeba řešit přímo s poskytovatelem služby, a to ideálně ihned. Slevomat není poskytovatelem služby a nikdo z naší společnosti není přítomen při jejím poskytování. Nedokážeme tedy objektivně posoudit, k čemu přesně došlo.
Kolegové pro Vás v dané situaci udělali maximum. Vaši reklamaci předali poskytovateli, požádali jej o vyjádření a případné řešení či kompenzaci. Poskytovatel Vaši reklamaci odmítl jako neopodstatněnou a bez nároku na kompenzaci. Reklamační řízení je zcela v jeho gesci a my nemáme možnost do něj zasahovat ani se přiklánět na některou ze stran.
Z naší strany jsme Vám v rámci prozákaznického přístupu nabídli kompenzaci formou kreditů. Zda ji přijmete či odmítnete, je zcela na Vás a my Vaše rozhodnutí plně respektujeme.
Děkuji Vám za pochopení a přeji hezký den.
Martin, Slevomat.cz
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
Protože společnost nad rámec svých povinností nabídla spotřebitelce kompenzaci, přeřazujeme stížnost na ni, aby mohla uvést, zda tuto kompenzaci přijme. Po tomto vyjádření žádáme spotřebitelku o uzavření případu, neboť, jak již bylo uvedeno, je případnou reklamaci (nyní již její rozporování) nutné řešit přímo se studiem a nikoliv zprostředkovatelem.