Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:72
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#80470Kamufláž kozmetického ošetření

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

13 hodin 21 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2025, před 13 hodinami

Adriana Štefanská

Znění stížnosti

Dobrý den , po zakoupení voucheru přes slevomat , jsem včera podstoupila kozmetické ošetření v salónu Studio Profil , Preslova 17 Praha 5 Anděl. Absolutně nejsem typ co se na někoho stěžuje, sama pracuju v službách, ale po tom co jsem zažila včera v salónu budu jěště dlouho nepříjemně rozladěná. První co mě zarazilo, pani kozmetička již v úvodu při vstupu do salonu bylo vidět že někam doost spěchá) pocitovo jsem se nemýlila- nedodržela poté časovou os ošetření- ve voucheru se píše čas trvání ošetření "St 22. 1. 2025 17:30 – 19:00" . Začátek procedúry dle mého objednání měl být 17:30 a trvat do cca 19:00- do salónu jsem přišla 17:25 , kozmetické ošetření skončilo 18:20, a tedy nebyl dodržen ani len čas kozmetického ošetření. Zakoupený voucher zahrnuje oi. aplikaci masky na oči - která bohužel nebyla vůbec aplikována, jenom maska obličeje ... uvádí se v závěre aplikace séra, které taky nebylo aplikováno, pouze závěrečný krém :(((, dále je zahrnutá úprava obočí - ta provedená sice byla, ale na mou žádost i s barvením za extra poplatek 450Kč- cenu mi sdělila pani kozmetička až na konci ošetření. Pani kozmetička si pro sebe naučtovala 450Kč jenom za napatláni!!! 1ml farby na obočí. Na svém profilu - svých stránkach "krása pro tebe" tá naučtovana cena 450Kč u ní zahrnuje - úpravu obočí , barvení obočí a barvení řas. Krom nanesení barvy na obočí mi nebylo uděláno absolutně nic, protože ÚPRAVA OBOČÍ byla již zahrnutá v ceně voucheru, takže pani kosmetička si hezky nabalila 450Kč navíc jenom za aplikaci asi 1ml barvy navíc bez dokladu o zaplacení. Opravdu nechci byt nucená psát na obchodní inspekci co se tam včera udělo. Na slevomatu kupuji již několik let a nikdy jsem neměla potíže. Mě to moc mrzí ale oddych to včera na kozmetice po náročném pracovném dni fakt nebyl. Jsem opravdu velmi!!!! zklamaná.
S pozdravem Adriana Štefanská

Přikládam taky kód voucheru:
Kód voucheru
***


Produkt

Kozmetické ošetření


Požadované řešení

Prosím o vyřešení tyhle dost nepříjemné situace, event. částečnou refundaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2025 16:03, před 6 hodinami

Slevomat.cz, s.r.o. podle svých obchodních podmínek vystupuje jako zprostředkovatel uzavření smlouvy.

Vady provedeného kosmetického ošetření může spotřebitel reklamovat, přičemž jde o smlouvu o dílo a zhotovitel odpovídá za výsledek své práce v okamžiku jejího dokončení. Dle bodu 4.9 obchodních podmínek společnosti má spotřebitel vytknout vadu dodavateli.

Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatelky bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitel může žádat vrácení peněžních prostředků.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.