Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Firma westerfield zneuzivajici stare lidi!!! Neopravnene zacla moji babicce zasilat kalhotky ponozky a ruzne jine blbosti, potom co ji nejaky radoby prodejce po telefonu rychlosti blesku nabidl neco cemu sama stara pani nerozumela. Nevime co ted s pinozkama a s druhym balikem nejakych kalhotek, protoze ty prvni z nejakeho uvitacijo balicku za 149 kc chudak babicka ze strachu zaplatila a nikomu nic nerekla.
Co ted? Mame strach at to neposilaji kazde dva mesice a nezahaji z nas penize
Dekuji
Ponozky/kalhotky
Zruseni posilani neobjednaneho zbozi, vraceni postovneho za baliky ktere jsme jim poslali zpatky a aby jiz nikdo nekontaktovali babicku
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno nevyžádané zboží, spotřebitelka nemusí nic platit, ani zboží vracet. Mohlo se však stát, že se přijetím první objednávky na základě proběhlého telefonického hovoru se zástupcem společnosti zavázala k dalšímu odebírání zboží.
Byla-li sjednána smlouva o koupi zboží (mohla být sjednána i telefonicky uděleným suhlasem se zasláním vzorku zdarma), měla by spotřebitelka od smlouvy odstoupit.
Jelikož se jedná o smluvní vztah uzavřený distančním způsobem, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží a žádat i náhradu nákladů na dodání. Pokud kupující nebyla o právu na odstoupení poučena, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. V případě služby pravidelného zasílání může takto spotřebitelka odstoupit od každé jednotlivé zásilky, nepřeje-li si však již dostávat žádné zboží, je třeba ukončit celou smlouvu.
Spotřebitelce doporučujeme zaslat písemnou výpověď smlouvy uzavřené po telefonu s žádostí o zrušení pravidelného zasílání. Dokument je vhodné zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2 a jeho kopii uložit pro účely případného soudního sporu.
Spotřebitelce rovněž doporučujeme písemně požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě nakládat s osobními údaji spotřebitelky, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.