Počet nahlášených stížností: | 77 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 21 |
Řidič autobusu 2033 ,, linka 84 ,, dne 25.1.2025, v 10.00 se za jízdy baví s jiným mužem, očividně s kolegou, povídali si z zastávky Gajdošova až na Mendlovo náměstí,, seděl jsem úplně Ve předu, bylo mi to nepříjemné, děkuji
Autobus 84, číslo 2033,
Napomenutí řidiče, má se věnovat řízení a né si povídat
|
Tweet |
Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat přímo na společnost Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz