Společnost


adidas ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8051Nekvalitní obuv

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2015, před 9 lety

Renata Slováková

Znění stížnosti

Dobrý den. V srpnu si dcera koupila sportovní obuv hodnotě 2.000kč. Obula tenisky 2krát a měla nohy do krve odřené.Byl to model letošní kolekce. Mužete mi prosím poradit, co mám dělat? Na patě je tá bota sešitá a tam ji to dře. Připomínam , že botu má o púl čísla větší,než má číslo nohy.




děkuji Slováková

Sportovní firma Addidas
Addidas ul. Na poříčí Praha 1


Produkt

model HONEY MID W S81371 CBLACK NOIESS FTWBLA


Požadované řešení

výměna zboží. Boty prostě nelze nosit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2015 09:18, před 9 lety

Spotřebitelce doporučujeme zboží neprodleně reklamovat u prodejce v případě, že se na něm projevila vada. Podle § 2161 odst. 1 písm. b) prodávající odpovídá kupujícímu zejména za to, že v době kdy věc převzal, se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá.

Pokud se vada projeví do šesti měsíců od převzetí, tak jako v tomto případě, hledí se na ní jakoby zboží bylo vadné již při převzetí. Do 6 měsíců od koupě by tak prodejce měl prokázat (nejen tvrdit), že obuv je v pořádku a vyvrátit tak důkazní břemeno, které na něm leží, a to, že věc je vadná dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku. Prodejce je tak povinen prokázat, že věc je v pořádku znaleckým nebo odborným posudkem.

Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození věci spotřebitelem. Prodejce je povinen dle zákona o ochraně spotřebitele reklamaci přijmout, vyplnit reklamační protokol, reklamací se zabývat a v zákonné lhůtě ji vyřídit (nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění, nebyla-li sjednána lhůta delší).

Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové identické věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Na vrácení peněz je právo až pokud není možná oprava a výměna stejné věci za novou (např. pokud stejnou závadu vykazuje určitý model obuvi). Na vrácení peněz je právo také při 3x stejné uznané vadě za sebou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2015 14:01, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.