Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:539
Z toho za letošní rok:18
Stále v řešení:54
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#80523Kurýr který nezná města a adresu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2025, před 4 dny

Kateřina Turková

Znění stížnosti

Posílala jsem balíček a kurýr nebyl schopný doručit balíček na adresu Barberco Český Krumlov Urbinská 185 ,nikdy jsem neměla problém že by nezvedly telefon a kurýr mel a ještě od zmíněné adresy mají klíče, katastofa vaše jednání a pak mi kurýr pošle balíček do Českých Budějovic ať se řidiči naučí města!!!!!Když jsem chtěla kontak na toho kurýr byl problém a byla jsem donucena poslat balíček do boxů přes informace,kde mají zase problém si vyzvednout balíček ,strašný jednání z obou stran a vy kdyby nemáte zaměstnávat idioty,kteří nejsou schopny doručit balíček na svojí adresu za 132 Kč jsem čekala teda jiné služby!!!!!!Katastrofa!!!!!


Požadované řešení

Doručit balíček na svojí adresu jaká byla zadaná původně za 132 kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2025 07:23, před 4 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.