Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:213
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#80530Vrátenie tovaru a nevrátenie peňazí

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2025, před 3 dny

Zuzana Lásková

Znění stížnosti

Dobrý deň prosím vás dňa 23.1. som vrátila objednávku cez DPD vôbec mi neukazuje že som ju vrátila ukázalo mi práveže vrátilo predávajúcemu peniaze ja som to nahlásila že mi poslal falzifikát určite mi poslal falzifikát dal mi že mu mám vrátiť tovar. Nevedela som mu to vrátiť skorej ako dňa 23.1., čo bol posledný deň na poslanie objednávky. Ja som to poslala a zároveň mi poslalo že už mu vinted uvoľnilo peniaze lebo som to nestihla, ale ja som to stihla a je to poslané. Potrebujem to vyriešiť.



Posielam vám fotky môjho účtu a zároveň aj toho čo som objednala je tam aj vidieť že som to nahlásila ze ide o falzifikát nemám dôkaz že som to poslala pretože som si to neodfotila ani som to nikde nezadala ale poslala som to, je to poslané cez alzabox cez ten kód, podľa mňa viete overiť ktorý ste mi dali, zaplatila som to cez vinted,cez ten váš kód takže nevidím dôvod prečo by jej mali byť uvoľnené peniaze keď ja som to nahlásila ako falzifikát a dnes som to aj poslala.

Ďakujem.


Požadované řešení

Chcem vrátiť celú sumu, ktorú ten parfém stál. Tie peniaze, ktoré ste uvolnili predávajúcemu ste mali uvoľniť mne. Pretože on má poslanýý naspäť tovar, takže neviem prečo by mal mať aj tovar aj peniaze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2025 07:31, před 12 hodinami

Podle obchodních podmínek společnosti platí, že kupující musí odeslat předmět zpět do pěti pracovních dní. Pokud byla stanovena lhůta, ve které je třeba zboží vrátit, aby mohly být následně vráceny peníze, a spotřebitelka zboží v této lhůtě zaslala, nemělo by dojít k uvolnění peněz ve prospěch prodávajícího.

Dle § 605 občanského zákoníku platí, že lhůta nebo doba určená podle dnů počíná dnem, který následuje po skutečnosti rozhodné pro její počátek. Lhůta či doba by pak měla skončit na konci rozhodného dne.

Na vzniklou situaci je vhodné upozornit přímo společnost Vinted, která by měla mít mimo jiné přístup ke sledování zásilky a informacím ohledně data jejího podání, pokud společnost přepravu zajišťuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.