Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:539
Z toho za letošní rok:18
Stále v řešení:54
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#80534Rozbity Z-BOX

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2025, před 3 dny

Veronika Slámová

Znění stížnosti

Zásilka dorazila do Z-Boxu 23.1., mohla jsem si zásilku vyzvednout až 25.1. ve 20:00hod. po práci, kdy nešel Z-BOX otevřít, ani přes aplikaci ani ručně, jelikož hlásil chybu. Když jsem si chtěla zásilku vyzvednout následující den tedy 26.1. tak jsem se přes aplikaci dozvěděla, že jste mi zásilku poslali zpět k odesilateli. Spojit se s Vámi lze jen od 8-18hod. pak je tam jen AI pracovnice, která je naprosto neschopná, na všechny věty odpovídá, že nerozumí a musíte větu opakovat milionkrát a stejně neúspěšně. Po spojení s Vaší operátorkou mi bylo sděleno, že s mou odeslanou zásilkou nelze nic dělat. Doposud jsem s Vaší společností byla velmi spokojená, ale tohle je pro mě velké zklamání a díky Vašemu nefungujícímu Z-BOXU i další starosti navíc.


Produkt

Rozbitý Z-BOX


Požadované řešení

Možnost vracení zboží zpět do Z-BOXU ze skladu, pokud by se takový to případ mohl opakovat a to né jen mě. Tím chci říct, že pokud dojde selhání opět z Vaši strany a to tím, že nebude opět fungovat Z-BOX a mate poslední šanci na vyzvednutí, tak aby byla možnost vracení z Vašeho skladu než se zásilka bude odesílat odesilateli, když už je zásilka zaplacená a stále má o ni člověk zájem. Dále by bylo skvělý mít delší dobu na vyzvednutí zásilky z Z-BOXU, přesně pro tyto situace, kdy se člověk nemůže hned dostavit pro zásilku ať je tu důvod zdravotní, pracovní nebo že je mimo ČR a nebo Vaši poruchy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2025 07:44, před 12 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.