Počet nahlášených stížností: | 791 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 9 |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci.
Dobrý den, paní Teplicova. V tomto případě Vám doporučíme, abyste kontaktovala naši zákaznickou linku, která s Vámi situaci dořeší. Samozřejmě máte možnost jít výrobek reklamovat přímo do prodejny. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. Váš tým Lidl s.r.o.