Počet nahlášených stížností: | 88 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 9 |
Při zpoždění, nebo jiných problémech bych stížnost nepsala, toto mě ale opravdu naštvalo. Chtěla jsem nastoupit na linku 609 v 17:44, nejprve mi řidič ani neotevřel a málem zastávku projel, ačkoliv jsem u ní stála a šla k autobusu. Když mi tedy velmi neochotně otevřel (musela jsem na něj zamávat), oznámil mi, že o zastávku dále je konečná, což já vím, jezdím tu pravidelně.
Nastoupila jsem, odjela na konečnou, vystoupila a čekala, až mi řidič otevře, abych mohla znovu nastoupit. To se však nestalo, řidič v klidu odjel ze zastávky, dveře neotevřel. Pokoušela jsem se znovu zamávat, ale on mi prostě ujel, ikdyž věděl, že tam stojím. Chvilku jsem i šla za jeho autobusem a mávala na něj, určitě mě musel vidět, nehledě na to, že při nastupování jsem mu řekla, že jedu přes konečnou.
Já opravdu nejsem typ člověka, který by psal stížnosti, ale toto byl opravdu vrchol. K chování řidiče se snad ani nebudu vyjadřovat, celou dobu nadával, že prý jezdí normálně spojem 606 a byl velmi nepříjemný.
Přeji hezký zbytek dne.
27/1 2025 spoj 609, který jel v 17:44 na J. Opletala - směr Barré
Prosím, nechte tohoto řidiče u jeho spoje 606, na jiné lince má problém vůbec nabrat cestující.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.