Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#8055Internet zbývá 0,50 gb a mám zpomalený internet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.10.2015, před 9 lety

Marek Ondryáš

Znění stížnosti

Prosim o náhradu,šetřím si data a vy mi to zpomalíte...


Produkt

Tablet/internet


Požadované řešení

Chci náhradu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2015 12:09, před 9 lety

Ze zákona má spotřebitel právo reklamovat jak vyúčtování ceny služby elektronických komunikací, tak reklamovat službu elektronických komunikací samotnou.

Operátor je povinen vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Pokud spotřebitel nesouhlasí s výsledkem reklamace, může podat u Českého telekomunikačního úřadu, který je veřejným dozorovým orgánem v této věci, námitku proti vyřízení reklamace. Námitku je nutné nejpozději podat do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení. Jedná se o správní řízení, jehož zahájení podléhá zaplacení správního poplatku (100 Kč).

Dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích může operátor jednostranně měnit smlouvu (obsah smlouvy i cenu za služby), ovšem musí spotřebitele o této změně (pokud by vedla ke zhoršení postavení spotřebitele) alespoň jeden měsíc před nabytím účinnosti informovat, a to způsobem, jakým doručuje vyúčtování. Spolu s informováním o změně musí oznámit i možnost ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny.

Kromě výše uvedeného postupu je ovšem operátor zavázán smlouvou, na které se dohodl se spotřebitelem. Proto pokud služba či její vyúčtování neodpovídá dohodě, doporučujeme jej reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.10.2015 14:37, před 9 lety

Hezký den, pane Ondryáši,

bohužel z vaší zprávy není patrné, o jakou situaci se jedná, proto vám nemůžu poskytnout odpovídající odpověď.

Rádi vám odpovíme konkrétně, pokud nám pošlete svůj dotaz do Centra péče na adrese http://tam.je/formular.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2015 10:39, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2015 09:19, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost bude proto uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.