Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 4 |
Žádný pěšný prodej NEPROBĚHL!!!!!!!! Platbu jste vracely zpět kupující na účet, celý prodej jste totálně pokazili - viz z Vaší zprávy "Platba za nákup musí být provedena do 3 dní od zvolení způsobu dopravy a platby. Vzhledem k prodlení nebyla platba akceptována a byla kupující automaticky vrácena zpět." Kupující byla naštvaná a předmět již nezakoupila. Takže NIC!!!!!! platit nebudu a stahuju předměty z Vašeho portálu. Zklamaná a pořádně naštvaná Ivana Svobodová
Zavinovačla Little Angel, nová (***) skončeno (po 16. prosince 2024, 09:53:23) Kupující: *** (-1)A Počet předmětů1 Kupující1 Čeká na platbu Kup teď 500 Kč Více Inverzní výběr
odstoupit o požadovanou provizi z platby
|
Tweet |
Podle bodu 2.1.3. obchodních podmínek společnosti vystupuje provozovatel (Společnost AUKRO s.r.o.) pouze jako zprostředkovatel možnosti uzavřít kupní smlouvu. Po úspěšném skončení nabídky předá provozovatel prodejci kontaktní údaje potenciálního kupujícího. Tímto okamžikem vzniká provozovateli nárok na servisní poplatek.
Provozovatel přitom nenese žádnou odpovědnost za porušení kupní smlouvy některým z uživatelů (např. nezaplacení kupní ceny, nepřevzetí věci atd.).
V bodě 2.3.2. je uvedeno, že po úspěšném skončení nabídky vzniká provozovateli vůči prodejci nárok na servisní poplatek ve výši a za podmínek uvedených v „Sazebníku poplatků“, a to bez ohledu na to, zda bude kupní smlouva mezi uživateli platně uzavřena či zda uživatelé splní povinnosti z kupní smlouvy vyplývající.
Nabídka je skončena úspěšně v okamžiku, kdy kupující oznámí provozovateli zájem přijmout návrh na uzavření kupní smlouvy u nabídek typu "Kup Teď" a provozovatel poskytne jeho kontaktní údaje prodejci, nebo u "Aukčních nabídek" okamžikem ukončení nabídky, ve které byla kupujícím navržena alespoň počáteční vyvolávací cena a provozovatel poskytne kontaktní údaje kupujícího prodejci.
Pokud uživatel bude v prodlení se zaplacením poplatků (např. servisního poplatku), může společnost AUKRO s.r.o. své pohledávky za uživatelem vymáhat v občanskoprávním řízení. Předmětem vymáhání mohou být poplatky včetně příslušenství pohledávky sestávající z úroků a nákladů spojených s uplatněním pohledávky. V případě občanskoprávního řízení náleží společnosti AUKRO v případě úspěšného sporu také náklady řízení.
Pokud však společnost nabízí možnost osvobození od servisního poplatku v případě, kdy se prodej neuskutečnil, neměl by být poplatek po spotřebiteli požadován a měl by být vrácen.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitelka nás informovala, že se jí společnost omluvila a stížnost tak považuje za vyřešenou. Z tohoto důvodu uzavíráme stížnost s dosažením dohody stran.