Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 4 |
Napíšu to samé co na zbozi.cz. Pan Fišer se rozhodl mě vydírat, když pošlu negativní recenci. Vyhrožuje mi právníkama apod. Stalo se mi to samé jako ostatním. Objednal jsem si power banku, když přišla, nebyla to žádná slává, spíš taková levná čína (můj názor). Ze zákona jsem se rozhodl zásilku vrátit ve 14ti denní lhůtě (12/12/2024). Od té doby ticho po pěšině. 2/1/2025 jsem volal do eshopu a bylo mi řečeno, že mi 18/12/2024 posílali email s fotkama, kde byla zásilka v tak šíleném stavu, že zboží nešlo vzít zpět. A že mi email přepošle. Po několika urgencích jsem ten email nedostal a to máme konec ledna! Pan Fišer přiznal, že možná byla chyba v emailu, kde napsali i místo l. Nicméně stále není schopen poslat důkaz, že balíček byl zničen při dopravě. Doslova mi do mailu napsal: Pokud nestáhnu tu negativní recenci, tak mi žádný fotky jako důkaz nepošle znova. Takže jsem se obrátil na ČOI a bylo mi sděleno, že je proti eshopu vedeno víc stížností a až se na mě dostane, tak mi odepíšou. Takže za mě nedoporučuju. Dovolím si tvrdit, že pán si trochu vymýšlí, aby nemusel vracet peníze.
powerbanka
Trestní oznámení!!! Pokud si přečtete recenze na heureka, zbozi.cz (tam je to obzvlášť záživné), nebo i mapy.cz, FB ... všechno je to jedna a ta samá písnička, kde okrádá lidi. Buď řekne, že odeslal už zboží, nedá vám ani tracking number a pak vás osočí, že jste si tu zásilku nevyzvedli a peníze si nechá a ještě po vás chce náhradu za dopravu. Nebo vám řekne, že vrácené zboží přišlo poškozené, ale fotky vám nepošle a začne vyhrožovat, proč děláte takový cavyky kvůli pár stovkám! Pan Fišer je podvodník, který patří za katr! Ono když si spočítáte sem pár stovek, sem par tisíc nebo pár korun, tak vám to udělá v závěru pěknej balík na podvodech!
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
V případě, že by spotřebitel odstoupil od smlouvy a zboží vrátil poškozené, odpovídá za toto snížení hodnoty zboží (§ 1833 občanského zákoníku). Společnost však musí prokázat, že zboží přišlo bez vad, neboť se zde uplatní zákonná domněnka vadnosti. Jestliže společnost tuto skutečnost neprokáže, je povinna vrátit celou kupní částku.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
tento zákazník tu tvrdí, že jsme my někomu vyhrožovali, přitom výhružky a hrubé chování přišlo z jeho strany. Zákazník vrátil zboží poškozené, o čemž jsme ho informovali ve 14ti denní lhůtě a zaslali fotodokumentaci. Samozřejmě za 6 let našeho provozu se najdou i některé podobné případy, kdy nám někdo vrátil něco poškozeného. Jelikož zákazníci zboží z naší zkušenosti nebalí správně a dávat elektroniku do plastového sáčku není vhodně balení pro PPL. Jelikož zboží bylo poškozeno a je již neprodejné bylo uznáno zákazníkovi 0kč. Na základě toho začalo hrubé chování a výhružky ze strany zákazníka. Z naší strany nedošlo k žádnému pochybení a důkazy byly zákazníkovi poslány již ve 14ti denní lhůtě. Následně zákazník začal úmyslně poškozovat naše jméno a zadávat nepravdy. V takovém případě jsme odmítli dále komunikovat, dokud nebudou nepravdy odstraněny. Vyjádření již dostal a není naší povinností dále vést komunikaci s někým. kdo se chová nevhodně.
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Obecně platí, že odesílatel odpovídá za zabalení zásilky - jestliže došlo k jejímu poškození nevhodným zabalením, jde tato škoda k jeho tíži.
Služba VašeStížnosti.cz funguje na dobrovolnosti stran - společnost tak není povinna komunikovat, jestliže to uzná za vhodné.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl na vyjádření společnosti reagovat.