Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, jsem již pevně rozhodnutá že tohle bylo opravdu naposledy.. v twisteru byl odporný hnědý chcíplý "salát", dva kousky rajčete, snad žádná omáčka, rozpláclý byl jak kdyby ho někdo přejel autem. Zinger je prostě kus obaleného kuřecího, v suché housce, s flusancem a zbytky salátu jako z popelnice.. Suchý, studený a hnusný... Kde je problém? V roce 2017 člověk dostal nadupanej Twister s krásným salátem, hodně omáčky až to teklo ven, 2x tak větší a poloviční cena.. nehledě na zavádějící náhledové obrázky u vašich jídel.. Nebylo by na škodu hodit do tašky aspoň jeden ubrousek, pro případ že by se přeci jen někdo předal s množstvím omáčky uvnitř burgerů nebo twisteru. Jsem těhotná, hladová a vážně nasraná! Rozumím kdyby to byla opravdu jedná objednávka ze 100, a že je náročné splnit některé normy, ale opravdu by někdo z vás pozřel ten kus hnědého cosi? Ráda bych poprosila o nějakou kompenzaci.. Teplice, Náměstí Svobody
29. Ledna 16:01, Teplice Náměstí Svobody, chk 9279. Online rozvoz přes KFCRozvoz
Vzhledem k tomu že to je po několikáté stejný problém se slibovanou nápravou tak bych ráda zažádala o finanční kompenzaci, jelikož už v žádném případě nechci nic z tohoto fastfoodu pozřít.. jednou jsem měla v kukuřici červa, podruhé jsem našla nehet v krabičce s kuřecíma kouskama.. nyní jsem se rozhodla po dlouhé době zkusit ale opět obrovským zklamáním..
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/kontakt). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.