Společnost


Business Aggregator, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80587Podvodné jednání

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2025, před 9 dny

MICHAELA Macenauer

Znění stížnosti

Společnost používá nátlakové praktiky, vyhrožuje exekucí, za údajnou službu, kterou si nikdo od nich neobjednal. Nehledě na to, že Vás kontaktují první oni a vy je pouze poprosíte o zaslání nabídky na mail. Bohužel na mailu vám přistane faktura. Denně telefonují, píší emaily a sms. Vyhrožují soudy atd.


Produkt

Kredity v částce 11800


Požadované řešení

Prošetření praktik společnosti. Takové chování a jednání by se mělo zastavit. Je zřejmé, že to zkouší ve větší míře dál.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2025 11:05, před 8 dny

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se zjevně jedná o vztah dvou podnikatelů, resp. o tzv. firemního zákazníka. Stížnost tedy nebudeme publikovat, nicméně ponecháme prostor pro případnou komunikaci.

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je stěžovatel jistý tím, že závazek nevznikl nebo byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat.

Spotřebitelům (i podnikajícím osobám) vždy doporučujeme, aby neuzavíraly smlouvy ve spěchu a před odsouhlasením jakékoliv služby si důkladně pročetly všechny její podmínky a smlouvu.

Pokud by se jednalo o vztah podnikatele s podnikatelem, nepoužijí se ustanovení na ochranu spotřebitele. Závazek však doporučujeme stěžovateli preventivně vypovědět, čímž začne běžet výpovědní lhůta (tím však nedochází . V této lhůtě si musí obě strany plnit i nadále (stěžovatel platit, podnikatel nabízet poptávky), avšak po jejím uplynutí závazek zanikne. Délka této lhůty i její počátek bude patrně ve smlouvě. Výpověď je možné zaslat písemně formou doporučeného dopisu s dodejkou na adresu sídla společnosti: Business Aggregator, s.r.o., Sluneční náměstí 2583/11, 15800 Praha.

Mimo to platí, že jednal-li někdo v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné. Týká-li se omyl vedlejší okolnosti, kterou ani strany neprohlásily za rozhodující, je právní jednání platné, ale osoba uvedená v omyl má vůči původci omylu právo na přiměřenou náhradu. Bylo-li právně jednáno v omylu vyvolaném lstí, je právní jednání neplatné, třebaže se omyl týká jen vedlejší okolnosti.

Jestliže se nepodaří spor vyřešit smírnou cestou, je možné se obrátit na soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.