Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 3 |
Společnost používá nátlakové praktiky, vyhrožuje exekucí, za údajnou službu, kterou si nikdo od nich neobjednal. Nehledě na to, že Vás kontaktují první oni a vy je pouze poprosíte o zaslání nabídky na mail. Bohužel na mailu vám přistane faktura. Denně telefonují, píší emaily a sms. Vyhrožují soudy atd.
Kredity v částce 11800
Prošetření praktik společnosti. Takové chování a jednání by se mělo zastavit. Je zřejmé, že to zkouší ve větší míře dál.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se zjevně jedná o vztah dvou podnikatelů, resp. o tzv. firemního zákazníka. Stížnost tedy nebudeme publikovat, nicméně ponecháme prostor pro případnou komunikaci.
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je stěžovatel jistý tím, že závazek nevznikl nebo byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat.
Spotřebitelům (i podnikajícím osobám) vždy doporučujeme, aby neuzavíraly smlouvy ve spěchu a před odsouhlasením jakékoliv služby si důkladně pročetly všechny její podmínky a smlouvu.
Pokud by se jednalo o vztah podnikatele s podnikatelem, nepoužijí se ustanovení na ochranu spotřebitele. Závazek však doporučujeme stěžovateli preventivně vypovědět, čímž začne běžet výpovědní lhůta (tím však nedochází . V této lhůtě si musí obě strany plnit i nadále (stěžovatel platit, podnikatel nabízet poptávky), avšak po jejím uplynutí závazek zanikne. Délka této lhůty i její počátek bude patrně ve smlouvě. Výpověď je možné zaslat písemně formou doporučeného dopisu s dodejkou na adresu sídla společnosti: Business Aggregator, s.r.o., Sluneční náměstí 2583/11, 15800 Praha.
Mimo to platí, že jednal-li někdo v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné. Týká-li se omyl vedlejší okolnosti, kterou ani strany neprohlásily za rozhodující, je právní jednání platné, ale osoba uvedená v omyl má vůči původci omylu právo na přiměřenou náhradu. Bylo-li právně jednáno v omylu vyvolaném lstí, je právní jednání neplatné, třebaže se omyl týká jen vedlejší okolnosti.
Jestliže se nepodaří spor vyřešit smírnou cestou, je možné se obrátit na soud.