Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 16 |
Jsem velice naštvaná. 2 jste mi změnili řazení vagónů a místo toho, abych seděla na samostatným sedadle ve směru jizdy kdy jsem to objednávala hodně dopředu, abych měla jistotu tohoto místa sedím pozadu (dělá se mi tak špatně) vedle chlapa, co smrdí potem a ještě cigaretami. Další stížnost je na rušení rezervace lístků. Včera jsem si objednala na příští týden jízdu tam i zpět, zaplatila, ale lístky žádné. Tak jsem tedy ráno objednala a zaplatila znovu. A teď odpoledne v aplikaci zase žádné lístky. Zkusila jsem to tedy na potřetí a doufám, že mi tentokrát lístky v aplikaci už zůstanou. A také, že příští týden nebude další přeřazování vozů. Jsem z toho už vážně zoufalá. Není to takto poprvé, ale chtěla jsem dát ještě šanci. Příště budu muset jít už jen ke konkurenci.
Ráda bych, kdyby se to přestalo dít.
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Pokud spotřebitel za službu zaplatil, je podnikatel povinen službu dodat. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.