Společnost


NOVORENT SE

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80602Zadržovaný byt a nekomunikace několik týdnů

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2025, před 12 dny

Taťána Petříková

Znění stížnosti

URGUJI TERMÍN K SETKÁNÍ UŽ PO IXTÉ!!!!! NEMÁTE ABSOLUTNĚ ZÁJEM O DOHODU A NECHÁVÁTE LIDI NAPOSPAS. COŽ SE BOHUŽEL PROJEVÍ AŽ PŘI PRVNÍ NEGACI. PŮL ROKU ŘEŠÍME VÝPOVĚD A PŘEDÁNÍ BYTU - SPOLUPRÁCE NULOVÁ, LIDI NA ULICI, JÁ BEZ BYTU, JE TO NORMÁLNÍ???Vaše jednání je jedno z nejhorších co jsem měla a nejen já - podle recenzí, poznat

Chci termín k osobnímu setkání a dořešení nepředání mého bytu!!!!!

______________________ Původní zpráva: ________________________
> Od: MZ ***
> Komu: PL ***
> Datum: 20.01.2025 09:01
> Předmět: RE: Informace k osobnímu setkání a dořešení předání bytu ***

Dobrý den,
jejich smlouva končí dne 28. 2. 2025 a v tento den nejpozději nám byt předají. Telefonická dohoda je, že nám byt předají ihned jak si naleznou nové bydlení.

Termíny schůzek Vám v nejbližší době navrhnu.



S přátelským pozdravem

MZ
property manager Novorent SE
From: PL ***
Sent: Sunday, January 19, 2025 11:26 AM
To: MZ ***
Subject: Informace k osobnímu setkání a dořešení předání bytu ***
Importance: High

Dobrý den
zatím jsme se nedohodli, mají 3měsíční výpověd dle smlouvy a nemají žádnou zprávu o vypovězení. Potřebuji toto řešit osobně, protože je to náročné pro všechny 3 strany a je nutná dohoda, at máme všichni jasno. Každopádně jste mi zmařili výhodný pronájem přes realitní kancelář a to o 4000,- Kč více. Každoročně se zdražují služby, nájmy a já mám za byt už několik měsíců nesmyslný nájem. Je nutné se domluvit na dalším a vyřešit náhradu za porušení pravidel. Tedy porušení smlouvy, kterou jsme podepsali a odsouhlasili. Vypovězení bylo ke konci roku 2024 a dodnes je byt vámi blokovaný, přestože jste výpověď z pronájmu potvrdili.

Navrhněte místo i den a hodinu, jak se setkáme. Alespon dva termíny z nichž jeden vyberu a potvrdím

Petříková
_____________________________________________________________
> Od: MZ
> Komu: PL
> Datum: 15.01.2025 18:16
> Předmět: RE: ***

Vážení Petříkovi,
Není problém k jednání s K se připojit.
Na jaký termín jste se dohodli?
S přátelským pozdravem
MZ
property manager Novorent SE
From: PL
Sent: Wednesday, January 15, 2025 9:54 AM
To: MZ
Subject: RE: ***

Domluvila jsem se na setkání a pořešit s nimi vystěhování osobně, jelikož vy jste nebyli schopni dostát svého slibu a porušili jste i domluvu ze smlouvy. Požaduji rozhodně kompenzaci za toto porušení. Paní se měla nastěhovat 5. ledna za mnohem vyšší nájem, bohužel to selhalo, takže kompenzaci budu požadovat za 3 měsíční zpoždění rodiny, která tam dosud bydlí a je logické, že budou trvat na písemné výpovědi. Tzn., že vyrovnání budu požadovat po vaší firmě NOVORENTU. Osobu, která pochybila musí konkretizovat sám Novorent. Nejspíš bude nutné osobní setkání, nebo setkání u rodiny K, ponechám rozhodnutí na vás. Doufám, že komunikovat budete, protože pokud se nedomluvíme, budeme to řešit s právníky navzájem.

Že nedokážete za 5 měsíců vašim lidem dát na vědomí, že je nutné si hledat jiné bydlení je opravdu strašné zjištění a pak po nich chtít, že se musí do druhého dne vystěhovat, tak to ani nebudu komentovat. Nechat ve štychu rodinu, která vám svěřila byt a posléze nekomunikovat je taky mimo mísu. Pět měsíců to víte dopředu, výpověď potvrdíte a nepadne jediné slovo k vystěhování!!! Potažmo jsem vám dala i včas konkrétní datum na předání bytu, také ignorace.

Navrhněte další postup ke kompenzaci, zda chcete mezi námi, či přes právníka. Osobně je mi to jedno, pokud se domluvíme

Petříkovi

______________________________________________________________
> Od: MZ
> Komu: PL
> Datum: 13.01.2025 19:53
> Předmět: RE: ***
Kontaktní údaje:

KM

Zklamání je nám líto.
S přátelským pozdravem
MZ
property manager Novorent SE

From: PL
Sent: Monday, January 13, 2025 5:42 PM
To: MZ
Subject: Re: ***

Opakovaně řeším - pošlete mi kontakt na vaše nájemníky, pořeším vystěhování sama případně budu řešit s mým právníkem. Toto fakt není možné!!!! Velmi jste zklamali

Veškerá komunikace písemně a do tohoto emailu
Petříkovi
____________________ Původní zpráva: ________________________
> Od: PL
> Komu: ***
> Datum: 13.01.2025 12:03
> Předmět: Re: Předání bytu 30.12.2024 dodnes nepředán byt ***
______________________________________________________________
> Od: PL
> Komu: ***
> Datum: 13.01.2025 11:45
> Předmět: Předání bytu 30.12.2024 dodnes nepředán byt ***

Reaguji opětovně na předání k bytu, kdy jsem dnes mluvila s panem MZ poprvé po 5 měsících. Vzhledem k závažnosti pochybení a arogantnosti všech zúčastněných po celou dobu cca 5 měsíců, potřebuji potvrdit předání bytu a kompenzaci za nedodržení smlouvy, kterou jsem včas podala a kterou jste mi závazně potvrdili. Dále mi nevolejte, pouze pište na tento email, kam jste i potvrdili řádné vypovězení smlouvy

Budu požadovat kompenzaci za vaše pochybení

Petříkovi
______________________________________________________________
> Od: MZ
> Komu: PL
> Datum: 13.01.2025 11:24
> Předmět: ***

Dobrý den, pane Petříku
ve Vašem bytě *** zatím je podnájemník. Komunikujeme s ním jeho vystěhování.
V nejbližší době se Vám ozvu a byt předám.
MZ

property manager Novorent SE

Obsah obrázku text, Písmo, Grafika, logo

Popis byl vytvořen automaticky

NOVORENT SE

Varšavská 715/36, Vinohrady, 120 00 Praha

telefon: +420 774 002 519

e-mail: ***

web: www.novorent.cz

Hledáte byt? Podívejte se ZDE


Požadované řešení

Veškeré smlouvy a dokumenty mohu poslat následně na váš email, děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2025 13:25, před 6 dny

V tomto případě záleží, jaké konkrétní podmínky byly mezi stranami smlouvy ujednány.

Obecně však dle § 2913 platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.