Počet nahlášených stížností: | 469 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 11 |
Brambory značka tesco jsou vždy naprosto nepoužitelné,
pokaždé vykrájím minimálně 50% brambory než zbyde něco co je k použití, nechutné, sleduji to již dlouhodobě a dnes mi došla trpělivost brambory v tescu už nikdy nekoupím, nejedná se o jednu prodejnu je to tak všude brambory v jiných prodejnách jako je billa nebo kaufland bývají bez problému.
rad bych abych společnost chápala, že prodáva odpad, stěžovat si u společnosti nikam nevede, snad přes třetí stranu je možné, aby se to rozšířilo do povědomí
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Tesco Stores ČR a.s. prostřednictvím bezplatné telefonní linky 800 222 555 anebo na e-mail: info@itesco.cz.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.