Společnost


innogy Energie, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80611Ignorování zadaných samoodečtů plynu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2025, před 12 dny

Roman ŠTYLÁREK

Znění stížnosti

Dobrý den,
díky Vašemu ignorování samoodečtu nahlášenému 6.1.2025, tedy do 13.1.2025 u níže uvedených vyúčtování jste zaslali chybná vyúčtování spotřeb plynu za období 12.01.2024 - 20.01.2025.
Nikde není povinnost fotit plynoměr při zadávání samoodečtu, který jste zamítli a jen tak přidáváte práci.
Laskavě akceptujte nahlášené odečty u těchto odběrných míst, které byly mnou zadány do INNOGY a zajistěte opravená vyúčtování:
Číslo místa spotřeby Vyúčtování dodávky plynu - číslo
***

Správná vyúčtování potřebuji pro nájemníky a jejich vyúčtování záloh.
Děkuji za pochopení a zaslání správných vyúčtování co nejdříve.
S pozdravem
Roman Štylárek


Produkt

Neakceptace samoodečtu v nájemním domě a zadané hodnoty v systému INNOGY svět


Požadované řešení

Akceptovat zadané odečty a vypracovat nová vyúčtování spotřeb plynu za období 12.01.2024 - 20.01.2025


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2025 14:16, před 5 dny

Pokud spotřebitel splnil veškeré podmínky pro zohlednění odečtu v pravidelném vyúčtování, nemělo by dojít k zamítnutí odečtu společností. Spotřebitel případně může požádat o nové posouzení věci.

Chybné vyúčtování je možné reklamovat. Reklamuje-li spotřebitel vyúčtování, je dodavatel povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 15 kalendářních dní. Nedodržení lhůty je sankcionováno v případě plynu částkou 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 7 500 Kč (dle § 16 odst. 3 písm. a) vyhlášky č. 545/2006 Sb.), v případě elektřiny částkou 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 24 000 Kč (dle § 17 odst. 2 vyhlášky č. 540/2005 Sb.).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Společnost innogy Energie, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel však neprojevila zájem využít službu VašeStížnosti.cz k řešení sporů. Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:
Veškerými reklamacemi i stížnostmi zákazníků se plně zabýváme, avšak musí být zaslány přímo na nás. Své požadavky mohou zákazníci zasílat emailem nebo takto:

nonstop zákaznická linka 800 11 33 55
SKYPE: kontaktnicentrum innogy
E-MAIL: info@innogy.cz
Osobní návštěva Zákaznického centra http://www.innogy.cz/cs/vyhledej-kontaktni-misto/

S ohledem na princip dobrovolnosti služby smírného řešení sporů jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby se lze také obrátit na naši bezplatnou telefonickou poradnu na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.