Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:468
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#80612Stížnost na nevhodné chování paní vedoucí Tesco Skuteč

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2025, před 6 dny

Monika Jiskrová

Znění stížnosti

Dnes jsem chtěla zakoupit proutěný koš v TESCO Skuteč. Pod zbožím byla cena 699,- Kč, a na tomtéž štítku cena pro nakupující s Club kartou TESCO = 398,-Kč. U pokladny (mimochodem velice hodná a příjemná postarší paní pokladní, což bylo pozitivní) pokladna ukázala cenu 699,- Kč, a to i přesto, že jsme klubovou kartu měli. Přivolaná paní vedoucí si dala na čas, nereagovala na 4 zvonění paní pokladní, přišla až na osobní žádost druhé paní pokladní. Čekali jsme na její příchod 15 minut. Vkročila mladá paní bez pozdravu a s ústy plnými zbytků jídla, jež si vydolovávala jazykem, čtečkou přečetla, že cenovka u zboží neplatí. Se slovy "to vám ve slevě neprodám" jsem ji upozornila, že by tedy měla alespoň odstranit neplatnou cenovku. Což s rozmachem ruky nakonec učinila.
Mně by ani tak nevadilo, že cenovka byla neplatná, ale naprosto nevhodné a neprofesionální chování paní vedoucí není v žádném případě akceptovatelné.
Děkuji za vyřízení stížnosti.
S pozdravem
Mgr. Monika Jiskrová


Produkt

klamavá reklama/ nevhodné chování paní vedoucí TESCO Skuteč


Požadované řešení

poučení vedoucí pracovnice, jak jednat se zákazníky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2025 13:41, před 5 hodinami

K chování zaměstnankyně:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

K chybně uvedené ceně u zboží:
Informace o ceně by spotřebiteli měla být sdělena tak, aby měl možnost se seznámit s cenou v dostatečném předstihu před jeho koupí. Podnikatel je tudíž povinen zřetelně označit zboží cenou nebo jiným vhodným způsobem zpřístupnit informaci o ceně zboží. Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou (např. i v aplikaci), je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání.

Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.