Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:441
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#80619Plýtvání potravinami

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2025, před 5 dny

Dagmar Javůrková

Znění stížnosti

Dobrý den,

ve čtvrtek 30.ledna 25 jsem šla do Billa Praha, v Boloňské ulici koupit Billa Ready Shot za 31,90.

V prodejně lahvičky nebyly z důvodu vadné chladící vany a mám přijít zítra. Prý jsou v košíku ve skladě. Poprosila jsem o vydání z toho košíku ze skladu ale to nešlo. Šla jsem tam znovu dnes v sobotu 1. února a chladící vana byla stále nefunkční. Všechny lahvičky jsou prý už v popelnici, zboží prý už bylo zkažené!!

Prodejna je plná chladících skříní, to je takový problém lahvičky umístit tam?? Mluvila jsem se třemi prodavačkami, první Ukrajinka mě odkázala na spolupracovnice. Z jejich chování jsem byla v šoku. Takové plýtvání potravinami je nehoráznost.


Produkt

Billa Ready Shot, jablko, jablko-řepa 180 ml, 2 druhy, sleva -26% na 31,90 Kč.


Požadované řešení

V případě, že není možné umístit zboží na místě obvyklém hledat řešení jak zamezit jeho zkažení a přemístit ho do jiného chladícího prostoru (skříní je v prodejně opravdu hodně) nebo zavolat Charitu ať si zboží převezme a rozdá ho potřebným ale rozhodně ho neházet do popelnice.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2025 13:51, před 5 hodinami

Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.

Jestliže se jedná o zboží v akci:
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.2.2025 14:00, před 5 hodinami

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stížnosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem
BILLA, spol. s r.o

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.