Společnost


Vignette & Visa B.V.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80621Zavádějící až podvodný web

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2025, před 5 dny

Jaroslav Hájek

Znění stížnosti

Potřeboval jsem rychle nutně 1 denní známku. Moje chyba-nepozornost ve spěchu a stresu, poplatek za nějaký servis 200kč navíc. Co je nejhorší, platba kartou bez verifikace v aplikaci. Kartu jsem radši zablokoval. Můj Google dotaz: edalnice, na prvním místě výsledek e-dalnice, ovšem na doménu mytneznamky.cz. A to dělám v IT.


Produkt

přeprodejci


Požadované řešení

Varování ostatních.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2025 14:23, před 5 hodinami

Spotřebitel by měl být předem upozorněn na cenu, za kterou je služba poskytována a to včetně všech daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění. Pokud by spotřebitel řádně upozorněn nebyl, jednalo by se o porušení informační povinnosti (§ 1811 občanského zákoníku) a spotřebitel by tak mohl namítat neplatnost uzavřené smlouvy v souladu s § 583 OZ.

V tomto případě se domníváme, že není možné odstoupení od kupní smlouvy, jelikož se sice jedná o koupi zboží na dálku, ale je naplněna jedna z výjimek, kterou stanovuje zákon. Konkrétně se jedná o § 1837 písm. d) občanského zákoníku, kde je stanoveno, že "spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám". Pokud tedy spotřebitel objednával dálniční známku a zadal SPZ automobilu, byla by dle našeho názoru tato výjimka naplněna.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Nizozemí), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.