Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 14 |
Dne 5/1 jsem nahlásila napadení mého účtu, kdy mi v noci přišly e-maily, že mi někdo změnil heslo a e-mail k mému účtu.
Po korespondenci s Vinted jsem 7/1 zaslala ověření, že se jedná o můj účet, což mi i potvrdili. Nicméně stále nemohu svůj účet na Vinted najít a přihlásit se k němu. Nahlásila jsem to několikrát znovu přes jejich centrum podpory a ani po neustálé e-mailové korespondenci není můj problém ani po téměř měsíci vyřešen. Na Vinted jsem do té doby nakupovala velice ráda a utratila jsem nemalé peníze a proto jsem z přístupu Vinted velice zklamaná. Myslím, že nemají jakoukoli snahu můj problém vyřešit a pomoct mi.
Odblokování mého účtu na Vinted a zaslání nového hesla k účtu, který si po přihlášení budu moci změnit. A také zablokování jakéhokoli účtu, který nepatří k mému e-mailu.
|
Tweet |
Doba pro řešení podobných situací není v podmínkách společnosti stanovena, měla by však být přiměřená.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.