Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:214
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#80624Nahlášení napadení účtu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2025, před 4 dny

Hana Zelinková

Znění stížnosti

Dne 5/1 jsem nahlásila napadení mého účtu, kdy mi v noci přišly e-maily, že mi někdo změnil heslo a e-mail k mému účtu.
Po korespondenci s Vinted jsem 7/1 zaslala ověření, že se jedná o můj účet, což mi i potvrdili. Nicméně stále nemohu svůj účet na Vinted najít a přihlásit se k němu. Nahlásila jsem to několikrát znovu přes jejich centrum podpory a ani po neustálé e-mailové korespondenci není můj problém ani po téměř měsíci vyřešen. Na Vinted jsem do té doby nakupovala velice ráda a utratila jsem nemalé peníze a proto jsem z přístupu Vinted velice zklamaná. Myslím, že nemají jakoukoli snahu můj problém vyřešit a pomoct mi.


Požadované řešení

Odblokování mého účtu na Vinted a zaslání nového hesla k účtu, který si po přihlášení budu moci změnit. A také zablokování jakéhokoli účtu, který nepatří k mému e-mailu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2025 13:57, před 6 hodinami

Doba pro řešení podobných situací není v podmínkách společnosti stanovena, měla by však být přiměřená.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.