Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80629Nepřijel spoj

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2025, před 3 dny

Milan Slama

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 17.1. jsem odjíždél na dovolenou autobusem linky 429 ve 4:51 z autobusového nádraží Unhošť, stanoviště č.1. Autobus nejel a asi za 3 minuty, na tomto stanovišti zastavil autobus s označením manipulační jízda. Šel jsem ke dveřím, ale řidič neotevřel a po chvíli odjel. Pak již nepřijel žádný autobus. Žádám o vysvětlení.
Milan Sláma, Unhošť


Požadované řešení

Prověřit důvod, málem jsem zmeškal odlet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2025 14:12, před 6 hodinami

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.