Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den, dne 17.1. jsem odjíždél na dovolenou autobusem linky 429 ve 4:51 z autobusového nádraží Unhošť, stanoviště č.1. Autobus nejel a asi za 3 minuty, na tomto stanovišti zastavil autobus s označením manipulační jízda. Šel jsem ke dveřím, ale řidič neotevřel a po chvíli odjel. Pak již nepřijel žádný autobus. Žádám o vysvětlení.
Milan Sláma, Unhošť
Prověřit důvod, málem jsem zmeškal odlet
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.