Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:543
Z toho za letošní rok:22
Stále v řešení:56
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#80632ZTRATA BALIKU Z-BOX

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2025, před 3 dny

Denisa Vildomcova

Znění stížnosti

Dne 25.1. jsem odeslala balicek Pani balicek ,nicmene po par dnech mi prijemce balicku psal ze se balicek v aplikaci stale nehne a je Jen vlozen do boxu, psala jsem email,podala reklamaci , dnes mi potvrdili ze je balicek opravdu ztracen ,a ze mam vyplnit reklamacni formular,ten jsem vyplnila jiz davno,nicmene ,balicek pojisteny nebyl, posilam pres sluzby zasilkovny jiz osmym rokem a nikdy se mi nic neztratilo,zadam tedy zasilkovnu o uhradu ztraceneho balicku , vznikla dvojnasobna Skoda ,Pani ktera balicek ocekava 1500 KC, a ja ktera jsem balicek odeslala 1500 KC ,na vlastni oci jsem videla kuryra Jak balicek prebira z boxu ,takze se pravdepodobne ztratil nekde v depu ,nicmene pokud zasilkovna nebude schopna uhradit nalezitou ztratu ,budeme s prijemcem nuceni ucinit kroky ,kterej pro zasilkovnu Ani pro Nas nebudou prijemne ,dekuji Vildomcova


Produkt

Parfem


Požadované řešení

Vraceni castky 3000 kc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2025 14:32, před 6 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.2.2025 16:46, před 3 hodinami

Dobrý den, mrzí nás, že došlo ke ztrátě vaší zásilky. Je rozhodně dobře, že jste se ve věci obrátila na kolegy z týmu reklamací (https://www.zasilkovna.cz/reklamace). Vyčkejte prosím, až se kolegové k vyřízení vaší reklamace dostanou. Udělají vše pro to, aby vám odpověděli co nejdříve. Hned, jakmile to bude možné, se s vámi domluví na řešení. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.2.2025 16:50, před 3 hodinami


Denisa Vildomcova

Reklamace,uznana byla ,castka 300 KC mi ma zalepit pusu,ztrata byla 1279 KC, mi za vase sluzby zaplatily,vy jste zasilku uz stahly I z aplikace ,zametli jste to pod koberec a nehodlate nam vyplatit castku ktera nam nalezi,podali jsme prikaz k reseni na Ceskou obchodni inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.