Počet nahlášených stížností: | 543 |
Z toho za letošní rok: | 22 |
Stále v řešení: | 56 |
Dne 25.1. jsem odeslala balicek Pani balicek ,nicmene po par dnech mi prijemce balicku psal ze se balicek v aplikaci stale nehne a je Jen vlozen do boxu, psala jsem email,podala reklamaci , dnes mi potvrdili ze je balicek opravdu ztracen ,a ze mam vyplnit reklamacni formular,ten jsem vyplnila jiz davno,nicmene ,balicek pojisteny nebyl, posilam pres sluzby zasilkovny jiz osmym rokem a nikdy se mi nic neztratilo,zadam tedy zasilkovnu o uhradu ztraceneho balicku , vznikla dvojnasobna Skoda ,Pani ktera balicek ocekava 1500 KC, a ja ktera jsem balicek odeslala 1500 KC ,na vlastni oci jsem videla kuryra Jak balicek prebira z boxu ,takze se pravdepodobne ztratil nekde v depu ,nicmene pokud zasilkovna nebude schopna uhradit nalezitou ztratu ,budeme s prijemcem nuceni ucinit kroky ,kterej pro zasilkovnu Ani pro Nas nebudou prijemne ,dekuji Vildomcova
Parfem
Vraceni castky 3000 kc
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, mrzí nás, že došlo ke ztrátě vaší zásilky. Je rozhodně dobře, že jste se ve věci obrátila na kolegy z týmu reklamací (https://www.zasilkovna.cz/reklamace). Vyčkejte prosím, až se kolegové k vyřízení vaší reklamace dostanou. Udělají vše pro to, aby vám odpověděli co nejdříve. Hned, jakmile to bude možné, se s vámi domluví na řešení. Nikola, tým Zásilkovny
Reklamace,uznana byla ,castka 300 KC mi ma zalepit pusu,ztrata byla 1279 KC, mi za vase sluzby zaplatily,vy jste zasilku uz stahly I z aplikace ,zametli jste to pod koberec a nehodlate nam vyplatit castku ktera nam nalezi,podali jsme prikaz k reseni na Ceskou obchodni inspekci.