Počet nahlášených stížností: | 186 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 1 |
Samoobslužné pokladna 110 v Hypermarketu Albert Víta Nejedlého, mně během dvou dnů dvakrát špatně vrátila, šlo o drobné, ale za rok by se to mohlo řádově vyšplhat do stovek korun, hloupost byla také udělat en 2pokladny, které akceptují hotovost, každý normální manažer by prosadil, aby všechny pokladny akceptovali všechny druhy plateb. Takhle se zákazníci dostávají do hloupých situací, kdy ti vzadu nechápou, proč ti vpředu nejdou na tu volnou pokladnu.
Dejte si to dokupy a najděte si kompetentní vedení!
|
Tweet |
Problém s vrácením finančních prostředků na samoobslužné pokladně je vhodné co nejdříve nahlásit pracovníkovi v dané prodejně.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o., např. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.albert.cz/o-nas/kontakt.
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Stížnost proto uzavíráme.