Společnost


Lukáš Paufošima

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#80639Arogantní chování prodejce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2025, před 3 dny

Petr Fojtík

Znění stížnosti

U firmy Tonerkseft jsem si objednal odpadní nádobku na tiskárnu Workforce WF-2850, dle jejich řady to bylo číslo ***. Odpadní nádobku jsem instaloval přesně dle návodu, a přesto tiskárna nádobku nanačetla. Komunikace s majitelem panem Lukáš Paufošima byla od začátku děsná, psal mi do emailu, že mi nerozumí, a i když jsem mu problém popsal, tak ze mne akorát dělal blbce. Objednal jsem si odpadní nádobku u konkurce a hle - okamžite ji tiskárna načetla a nádobka funguje. Při porovnání těchto dvou odpadních nádobek jsem zjistil, že bílá pěna uvnitř nádobky od Tonerksef je trochu jiná, než u odpadní nádobky konkurence. A přitom to byly stejné výrobky. Když jsem požadoval po panu Paufošim řešení situace, vrácení peněz, tak místo řešení situace a hlavně slušného jednání byl na mne arogantní, do telefonu mi skákal do řeči, řval na mne, a nakonec mne stolkoval z několika telefonů. Tuto firmu Tonerkseft už nikdy více, jejich jednání je hulvátské a místo řešení situace z vás akorát dělají blbce. A to nemluvím o urážkách na mou inteligenci a věk. TUTO FIRMU NIKDY VÍCE !!!!


Produkt

odpadní nádobka


Požadované řešení

chtl jsem vráti peníze, protože odpadní nádobka byla špatná, ale to jsem omhl zjistit, až použítím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2025 14:50, před 5 hodinami

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Pokud již lhůta pro odstoupení od smlouvy uplynula, je možné zboží reklamovat. Spotřebitel má primárně právo na odstranění vady. Odstoupení od smlouvy či slevu z kupní ceny může spotřebitel požadovat například až v případě, kdy podnikatel odmítne vadu odstranit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.