Společnost


RWE Distribuční služby, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8064Stížnost ohledně přístupu zákaznického centra ve Znojmě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2015, před 9 lety

Josef Klouda

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěl bych oznámit stížnost na zákaznické centrum ve Znojmě,Horní nám. č14.
Přišel jsem dne 16.10 2015 čas:13:45 ve věci uhrazení zpožděné platby na jméno S. Ch., ovšem nevšiml jsem si, že si musím vzít pořadové číslo. Ikdyž v centru nikdo nebyl a slečny očividně neměly žádnou činnost a byly mimo svá pracoviště. Jedna z pracovnic mě upozornila, abych si vzal pořadové číslo. Poté, co jsem si ho vzal a chtěl vyčkat na zavolání, mě slečna obratem přijímá, což mě velice pobavilo.
Oznámil jsem, v jaké věci přicházím. Operátorka mi řekla, že k uhrazení dlužné částky potřebuje plnou moc a navíc, že hotovost nepříjimají, s tímto jsem odešel, jelikož jsme plnou moc neměl.
Poté jsem se vrátil ještě jednou. Nevím, která z operátorek centra mě uvítala slovy: "Druhé kolečko"??, jelikož mojitel učtu chtěl věc vyřídit telefonicky, což opět operátorka centra služeb zákazníkům striktně odmítla, doslova řekla: "Že telefony brát nesmějí"?? Obracím se na Vás s touto věcí, jelikož jsem sám váš dlouholetý zákazník, ale po této zkušenosti vašich "reprezentativních zaměstnankyň" myslím nejen já zvážím odchod od vaší společnosti. Táži se Vás, na co si platím takovéto služby... doslova: "4ři zbytečné hostesky" ....a opravdu odmítám tolerovat nějaké posměšky a "uchichtávání"?? Myslím si, že daný problém se dal řešit na daleko vyšší úrovni, na kterou jsem zvyklý. Pakliže si takto vážíte zákazníků s dobrou platební morálkou, pak nemám, co dodat a dále co řešit.
S politováním musím sdělit, že minimálně k centru zákazníkům ve Znojmě již nemám vůbec žádnou důvěru.
S Pozdravem Josef Klouda
Pražská 62
Znojmo

Kontakt: michelin333@seznam.cz


Požadované řešení

Minimálně bych operátorky vyškolil, jak se chovat na pracovišti a jak vystupovat reprezentativně a s uctou k zákazníkovi!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2015 11:11, před 9 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Společnost RWE Distribuční služby, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel však neprojevila zájem využít službu VašeStížnosti.cz k řešení sporů. Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:

Veškerými reklamacemi i stížnostmi zákazníků se plně zabýváme, avšak musí být zaslány přímo na nás. Své požadavky mohou zákazníci zasílat emailem nebo takto:

- nonstop Zákaznická linka 840 11 33 55
- Skype http://www.rwe.cz/cs/2467-3011/
- Osobní návštěva Zákaznického centra http://www.rwe.cz/cs/vyhledej-kontaktni-misto/
- Videotelefon http://www.rwe.cz/cs/videotelefon/
- korespondenčně

S ohledem na princip dobrovolnosti služby mimosoudního řešení sporů jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se stěžovatel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.