Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:586
Z toho za letošní rok:65
Stále v řešení:84
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 79 stížnostech.

#80642Kurier ne dorazil

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2025, před 3 měsíci

Tetiana Sharan

Znění stížnosti

Dobrý den!Myslela jsem že jste zodpovědná společnost ale to sem hodně mýlila.Do poslední minuty co bylo uvedeno v SMS proseděla v autě před barákem a z tou zásilkou nikdo ne dorazil, né zavolal prostě nic.Pak to uložili bůh ví kam a poslali SMS že jsem né byla doma. Dovolala jsem se na servis a slíbily to dodat následující pracovní den a nic. Žádná zpráva, telefonát prostě nic.č.z. ***


Produkt

Datart. Elektronika.Bez dobírky.


Požadované řešení

Prosím to konečně poslat aspoň někam.A bylo by super kdyby to bylo celé a funkční.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2025 15:34, před 3 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.2.2025 16:49, před 3 měsíci

Dobrý den, moc se za kurýrův postup omlouváme. Je dobře, že jste se obrátila na naše operátory, aby vám pomohli věc vyřešit. Podle trasování už jste si zásilku vyzvedla a máte ji v pořádku u sebe, je to tak? Uděláme, co bude v našich silách, aby příště vše proběhlo hladce, jak je u nás zvykem. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2025 19:25, před 23 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.