Počet nahlášených stížností: | 586 |
Z toho za letošní rok: | 65 |
Stále v řešení: | 84 |
Dobrý den!Myslela jsem že jste zodpovědná společnost ale to sem hodně mýlila.Do poslední minuty co bylo uvedeno v SMS proseděla v autě před barákem a z tou zásilkou nikdo ne dorazil, né zavolal prostě nic.Pak to uložili bůh ví kam a poslali SMS že jsem né byla doma. Dovolala jsem se na servis a slíbily to dodat následující pracovní den a nic. Žádná zpráva, telefonát prostě nic.č.z. ***
Datart. Elektronika.Bez dobírky.
Prosím to konečně poslat aspoň někam.A bylo by super kdyby to bylo celé a funkční.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, moc se za kurýrův postup omlouváme. Je dobře, že jste se obrátila na naše operátory, aby vám pomohli věc vyřešit. Podle trasování už jste si zásilku vyzvedla a máte ji v pořádku u sebe, je to tak? Uděláme, co bude v našich silách, aby příště vše proběhlo hladce, jak je u nás zvykem. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.