Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:114
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80646Tramvaj c. 11

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2025, před 5 dny

Jaroslav Novak

Znění stížnosti

Dobrý den dne 4.2.2025 v 6:33 nejela pravidelným spojem tramvaj. Byl to ojedinělý případ? Nebo je tento spoj zrušen? Díky za info dle idos měl spoj být obsloužen.


Požadované řešení

Podání informace na mail. *** děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2025 16:09, před 3 dny

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.