Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#8066Prodej potravin za jinou cenu než odpovídá

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2015, před 9 lety

Eva Marešová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes jsem byla nakupovat v supermarketu Albert kde jsem si zakoupila eidam na tom by nebylo nic divného až po té co jsem zapalatila,zkontrolovala jsem si účtenku a koukám že jsem si podle účtenky zakoupila skoro pul kila eidamu za 45,70kč no tak vytahnu eidam s tašky a říkam si to je tak 250g tak se vracím do toho Alberta a nechám si sýr převážit a ejhle sýr měl přesně 0,238g a stál 23,60kč paní co tohle výřizovala byla velice nepříjemná jako většina prodavaček v tomhle obchodě,prostě dala všem na jevo že jí obtěžuji a jěště se ptala co vůbec po ní chci jak kdybych za to mohla já,že mají udané špatné ceny na potravinách,není to poprvé v téhle prodejně a že by se paní třeba omluvila no to vůbec, prodejna se nachází v Ostravě-Hrabůvce vedle Špalíčku


Požadované řešení

Řešení situace aspoň trochu slušného chování a omluva ze strany Alberta .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2015 19:31, před 9 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Ohledně nesprávně naúčtovaných cen lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci, která může prodejci uložit pokutu.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.