Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes jsem byla nakupovat v supermarketu Albert kde jsem si zakoupila eidam na tom by nebylo nic divného až po té co jsem zapalatila,zkontrolovala jsem si účtenku a koukám že jsem si podle účtenky zakoupila skoro pul kila eidamu za 45,70kč no tak vytahnu eidam s tašky a říkam si to je tak 250g tak se vracím do toho Alberta a nechám si sýr převážit a ejhle sýr měl přesně 0,238g a stál 23,60kč paní co tohle výřizovala byla velice nepříjemná jako většina prodavaček v tomhle obchodě,prostě dala všem na jevo že jí obtěžuji a jěště se ptala co vůbec po ní chci jak kdybych za to mohla já,že mají udané špatné ceny na potravinách,není to poprvé v téhle prodejně a že by se paní třeba omluvila no to vůbec, prodejna se nachází v Ostravě-Hrabůvce vedle Špalíčku
Řešení situace aspoň trochu slušného chování a omluva ze strany Alberta .
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Ohledně nesprávně naúčtovaných cen lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci, která může prodejci uložit pokutu.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.