Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, byla mi na ucet dana blokace ve vysi 26691Kc za pujcku z r. 2019. Jenze ja byla v r. 2021 v insolvenci a tudiz se mi strhavala z insolvence. Muzete se mi na to podivat a prezkoumat situaci? Nechce se mi znova platit neco, co jiz je zaplacene. Dekuji Lidakova Eva ***
Zapujcka fair credit
Pozaduji odblokovani castky 26691Kc.jako neoprávněně.
|
Tweet |
O situaci je vhodné informovat přímo danou společnost.
Dle webových stránek je možné společnost Fair Credit Czech s.r.o. kontaktovat:
- na telefonním čísle +420 800 888 120, nebo
- na emailu info@faircredit.cz.
Pokud by společnost neprávem blokovala finanční prostředky spotřebitele, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.