Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#80666Pravidelné strhávání peněz

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2025, před 2 dny

Jan Bluma

Znění stížnosti

Společnost prostřednictvím čísla *** pravidelně (v intervalech 7 dnů) účtuje 99 Kč přes poskytovatele telefonních služeb O2.

Platba přes SMS - Aplikace, hry, sociální sítě
Datum Čas Telefonní číslo Poskytovatel Provoz Koncová cena
01. 01. 12:31 *** ComGate Payments a.s. 1 SMS 99,00 Kč
08. 01. 12:31 *** ComGate Payments a.s. 1 SMS 99,00 Kč
15. 01. 12:31 *** ComGate Payments a.s. 1 SMS 99,00 Kč
22. 01. 12:31 *** ComGate Payments a.s. 1 SMS 99,00 Kč
29. 01. 12:31 *** ComGate Payments a.s. 1 SMS 99,00 Kč
5 SMS 495,00 Kč

U společnosti jsme žádné zboží ani služby neobjednávali.


Produkt

Žádný produkt ani službu jsme neobjednávali.


Požadované řešení

Vrácení peněz a zrušení strhávání částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2025 09:35, před 11 hodinami

Společnost DIMOCO Europe GmbH je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu.

Pokud ještě tak spotřebitel neučinil, může se obrátit na servisní a kontaktní centrum společnosti Dimoco Europe GmbH, které je zdarma k dispozici a může poskytnout součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby: mobileinfo.biz / E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz.

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod.

Pokud poskytovatel služby požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Je také možné kontaktovat operátora a banku s žádostí o zablokování těchto plateb. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku (pokud závazek existuje).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.