Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:586
Z toho za letošní rok:65
Stále v řešení:84
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 79 stížnostech.

#80670Zásilkovna nevyplatila dobírkovou částku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2025, před 3 měsíci

Jakub Ejem

Znění stížnosti

Dne 16.1.2025 jsem přes Zásilkovnu poslal zásilku na dobírku. Zásilku si dne 20.1.2025 vyzvedl příjemce a dobírkovou částku Zásilkovně uhradil - viz. příloha, protokol o sledování zásilky. Zásilkovna se ve smluvních podmínkách zavazuje uhradit dobírkovou částku nejdéle do 10 pracovních dní, což bylo 3.2.2025, avšak do dnešního dne částka nebyla uhrazena. Na telefonní číslo Zásilkovny se nelze dovolat a na písemný dotaz nikdo nereagoval.

Jakub Ejem


Požadované řešení

Okamžité vyplacení dlužné částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2025 09:56, před 2 měsíci

Pokud společnost nevyplatila peníze v dohodnuté lhůtě, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.2.2025 12:19, před 2 měsíci

Dobrý den, dle našich záznamů byla doběrečná částka ve standardním termínu vyplacena na účet, který byl u zásilky uveden. Více podrobností vám případně sdělí kolegové z reklamací, s nimiž byste dle systému měl být již v kontaktu. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2025 19:15, před 23 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.