Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:579
Z toho za letošní rok:58
Stále v řešení:78
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Toto skore je založeno na 78 stížnostech.

#80672Zatoulaná zásilka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2025, před 2 měsíci

Jarmila Škrachová

Znění stížnosti

Stížnost na zatoulanou zásilku….Zásilka byla odeslána 4.112024…***….byla poslána na firmu Spolulabel ,Dolní Libchavy 297,56116,Libchavy…zásilka nebyla přebrána a majitelka psala,že balík se vrátí zpět do Kravař.To se nestalo a přes všechny pokusy o jednání a domluvy se zásilkovnou selhaly.Prosím o vyřízení této hodně zoufalé záležitosti.Už nevím kde a kam se odvolat.Škrachová….*** děkuji hezký večer


Požadované řešení

Prosím o prošetření a vrácení zásilky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2025 10:16, před 2 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Pokud by zásilka byla ztracena, odpovídala by společnost za škodu vzniklou v důsledku ztráty v průběhu přepravy.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.2.2025 12:23, před měsícem

Dobrý den, paní Škrachová, podle systému jste již ohledně této věci byla několikrát v kontaktu s kolegy ze zákaznického servisu. Doporučujeme se tedy řídit tím, co vám zde řekli, měli by vám předat veškeré aktuální informace, které mají k dispozici. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.2.2025 12:30, před měsícem


Jarmila Škrachová

Dobrý den zásilkovno….to jsem udělala a řídila jsem se podle toho co mi vaše kolegině řekla.Prošel výslech mé stížnosti…jak balík vypadal,co v balíku je,barva,velikost,vzor….a ,že si nemám dělat starosti a vše se vyřeší.Byl to telefonát před Vánoci a podobu měsících žádná odezva.Tak co je špatně….jen mi příjde ,že se vymlouváte jeden na druhého.Prosím,o zaslání mè zásilky zoět na mou adresu.Hezký den Śkrachová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2025 15:50, před měsícem

Dobrý den, paní Škrachová, dle instrukcí kolegů je potřeba, aby odesílatel zásilky oficiálně podal reklamaci, lze to skrze tento formulář: https://www.zasilkovna.cz/reklamace. Hned poté budou kolegové moci pokračovat v řešení této záležitosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2025 12:27, před 9 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.