Počet nahlášených stížností: | 1250 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 7 |
Od začátku co máme služby od O2 máme stejný problém s nefunkčním internetem. Několikrát voláno na linku, provedena diagnostika a výsledek pokaždé stejný - chyba na koncovém zařízení. Router jsme tedy odnesli do prodejny s žádostí o reklamaci. Na prodejně nám půjčili náhradní a kupodivu internet celou dobu funguje. Za 5 dní přišel email, že je tedy reklamace vyřešena s výsledkem ZAMÍTNUTO. Přinesu router domu, zapojíme ho a opět stejná chyba. Pomalé připojení a obraz jak z 90. let. Tak co to jako je?
Prosíme o vyřešení. Začínám být hodně vzteklá a přemýšlím o nahlášení na ČOI. Za služby si berete neskutečné peníze,router každý měsíc splácím a to nemluvím o konečné ceně. Asi nejdražší router na světě...
Děkuji.
S pozdravem
ME
Okamžitá výměna za nový funkční router
|
Tweet |
Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel. Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.
Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Ve výjimečných situacích, například tehdy, když je potřeba komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
je nám líto, pokud potíže s připojením stále přetrvávají. Pokud technici při reklamaci žádnou závadu neodhalili, mohlo dojít k jejímu zamítnutí.
Rádi se na situaci podíváme znovu – neváhejte nás kontaktovat na e-mailu info@o2guru.cz nebo prostřednictvím Facebooku: https://m.me/o2.cz.
Michelle Gurejeva
O2 Czech Republic