Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:110
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#80679Neuznaná reklamace a arogance při vyřizování reklamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2025, včera

Radek Koukal

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 24.1.2025 jsem u firmy Mironet.cz reklamoval pod číslem *** IP kameru Reolink Argus Pro 3, kamera přestala po 17 měsících provozu fungovat, na restart nereagoval. Dne 5.2.2025 mi přišlo vyjádření reklamačního technika - neuznáno, z kamery odstraněno výrobní číslo. nelze identifikovat kameru. porušení záruční podmínek.
Kamera je prodávána a vyráběna jako venkovní s krytím IP65 - ochrana proti stříkající vodě.
Podle technika jsem svévolně odstranil výrobní štítek z kamery, ale to jsem samozřejmě neudělal, nebyl k tomu důvod. Výrobní štítek byl na kameře ve formě samolepky, která se vlivem povětrnostních podmínek odlepila. Chyba v tomto případě není na mé straně a reklamace by měla být uznána, prodejce / výrobce by měl kameru opatřit štítkem, který odolá povětrnostním vlivům a poté by se nemusel reklamace řešit tímto zamítavým způsobem.


Produkt

Venkovní IP kamera / 4 MPx / IP65 / mikrofon & repro / IR / Wi-Fi / microSD / napájení USB-C (https://www.mironet.cz/reolink-argus-3-pro-cerna-venkovni-ip-kamera-4-mpx-ip65-mikrofon-repro-ir-wifi-microsd-napajeni-usbc+dp533185/)


Požadované řešení

Chtěl zkusit přes vás zvráti zamítavé stanovisko reklamace, protože chyba není na mé straně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2025 10:53, před 6 hodinami

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se projeví u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Domníváme se, že pokud by bylo možné zboží identifikovat jiný způsobem, nemělo by dojít k zamítnutí reklamace z důvodu odstranění identifikačních štítků či sériového čísla. Pokud by to však možné nebylo, bylo by zamítnutí reklamace důvodné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.