Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Vaše stránky jsem našla náhodou,ani nevím zda jsem zde správně,ale vzhledem k tomu že už jsem bezradná a nevím,nemám ponětí kdo by mi pomohl při řešení mého problému skouším Vám napsat.Jedná se o opravu-výměnu dílu-SETRVAČNÍKU v mém autě autoopravnou ANDY-AUTA V TÁBOŘE.Díl by podle odborníku měl vydržet sto tisíc a víc km,ale při následné opravě,kterou jsme uskutečnili minulý týden-výměna SPOJKOVÉ SADY se přišlo na problém právě s dílem SETRVAČNÍK a to takový že jsem musela okamžitě objednat nový a znovu ho vyměnit.Byla na dílu nadměrná vůle,která u tohotu dílu nesmí být,díl by měl pružit ale nepružil.Museli jsme tedy díl objednat nový,tato oprava už se odehrávala již u mého automechanika,který se mi o auto stará po celou dobu co jsme ho v ANDY AUTECH zakoupili.Následně jsem šla do aoutoopravny stím že najdem náké východisko jak dál,poněvač jejich díl,má ještě do prosince zá ruku a hlavně jsem na díl ujela cca17tisíc km,tak jsem chtěla aby dali díl reklamovat,zda už nebyl vadný z výroby.Boužel s jakou odezvou jsem se setkala mě opravdu vyvedlo z míry a nemůžu se stím vyrovnat.Prkticky mi bylo zděleno,že jsme někde mohli vzít starý setrvačník a ted chci vlastně ani nevím co,pak byl ještě jeden argument a to takový jestli mám VIDEOZÁZNAM o tom zda mi můj automechanik vymontávává právě tento díl z mého auta.Nestačila jsem se divit jejich argumentům.Bylo mi zděleno proč jsem nepřilela na výměnu spojkové sady k nim ale já s jejich autoopravnou nemám od doby zakoupení nic společného,jen to že jsem si při zakoupení auta zaplatila prodlouženou záruku na rok za 10000kč,právě na to kdyby se na autě něco do roka stalo,ano stalo se právě výměna DÍLU-SETRVÁK na kterou se pojistka stahovala,tak proto první výměna byla v jejich opravně platba 19000kč šla tenkrát z pojištovny u které jsem měla uzavřenou smlouvu.Od té doby mám poctiného a šikovného automechanika,ktetý vlastně na tento problém přišel při této naší opravě,jinak se k tomuto dílu nešlo dostat až právě při demontáži spojkové lamely.Znovu mě tudíž stál DÍL SETRVAČNÍK po roce a půl 12400 .Nevím si rady jak dál poněvač se za rok a půl v této opravně vyměnil pán vedoucí a ted stím nikdo nechce mít nic společného že neví kde by měl dohledat papíry od koupi dílu.Po rozhovoru s novým panem vedoucím si teda vzal mé tel.číslo stím že mi dá vědět co se stím dá dělat,ale odcházela jsem s pocitem že se žádného telefonátu nedočkám Cítim se opravdu bezmocně a nevím kdo by mi pomohl,informovala jsem i pojištovnu u které jsem měla tuto prodlouženou záruku sjednána a informovala jsem je i tom,že praktiky této aoutopravny se mi nelíbý,poněvač jim zaůčtovali i to že mi půjčily náhradní vozidlo na 4 dny,KTERÉ JSEM PŮJČENÉ NEMĚLA!!!A le bylo to tak okaté protože jsem tam auto měla dva dny od toho mám i zakázkový list s mým podpisem,tak pak si člověk řiká co je toto za praktiky. S POZDRAVEM DUTKOVÁ SIMONA,CHOTOVINY.
Byla bych velice ráda aby se díl dal reklamovat a našli jsme řešení jak dál se k této věci autoopravna postaví.Nemám důvod a v žádném přípasě se nechci na nikom obohacovat,jen v tom nechci podporovat druhé a chci můj nečekaný výdaj určitě kompenzovat ze strany autoopravny.
|
Tweet |
Byla-li sjednána záruka, musí zhotovitel tomuto závazku dostát. Dal-li zhotovitel za jakost díla záruku, zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Není-li tomu tak, může se spotřebitelka dožadovat nápravy. K prokázání záruky postačí doklad o jejím zaplacení.
Opatřil-li zhotovitel věc zpracovanou při provádění díla, má stran této věci, pokud se stala součástí díla, postavení prodávajícího. To znamená, že na tuto věc se uplatní ustanovení o koupi zboží v obchodě. V takovém případě má spotřebitelka dvouletou lhůtu od zakoupení zboží k uplatnění práva z vadného plnění. Pokud věc nemá vlastnosti, které byly sjednány nebo které se od věci dají očekávat, má spotřebitelka právo na odstranění vady. Není-li to možné, může požadovat dodání nové věci nebo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz. Byla-li věc úspěšně reklamována, má spotřebitelka právo domáhat se náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace. Mezi takové náklady patří i výdaje za demontáž a montáž věci.
Hodnocení:
Komentář: Dostala jsem finanční vyrovnání za reklamovaný díl.