Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

28%
72%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#80680Jsem již několikátý uživatel aukra, kterého okradl/podvedl uživatel kshop

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2025, včera

Pavel Brabec

Znění stížnosti

V březnu 2024 jsem na aukru v aukci *** vyhrál/zaplatil sluchátka apple airpods MAX. Měla být zánovní, plně funkční. Když jsem po třech měsících bez dodání, chtěl odstoupit od smlouvy, 1.7.2014 přišla sluchátka, bohužel poškozená. Obratem jsem je vrátil odesílateli(sám nechal vytvořit vratku). Od té doby ho marně urguji o vrácení peněz. Aukro jsem kontaktoval, ale bez úspěchu. Pátráním jsem zjistil, že je takto poškozených hned několik, aktuálně 7. Aukro aktuálně účet kshop zablokovalo a nikdo nekomunikuje, když nepočítám SMS od pana Klimečka(kshop), který tvrdí, že peníze vrátil na účet. Což nemůže dokázat, protože se tak nestalo. Vše trvá na můj vkus příliš dlouho a zvažujeme podat trestní oznámení. Možná by nám mohlo být aukro nápomocno. Děkuji


Produkt

aukce aukro č.*** Apple Airpods Max - vesmírně šedá - A+


Požadované řešení

Vrácení celé částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2025 10:55, před 6 hodinami

Pokud vznikla na straně společnosti povinnost vrátit finanční prostředky, měla by tak učinit v přiměřené době.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.