Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:587
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:84
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 80 stížnostech.

#80684Tisk duplicitnich stitku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2025, před 3 měsíci

Tereza Kroutilova

Znění stížnosti

Znackovy, masivni, stribrny prsten vyssi hodnoty prodany pres Vinted se ztratil. Udajne se nikdy nenacetl do systemu takze nemam ani prsten a ani penize. Obe spolecnosti toto odmitaji resit. O problemu duplicitnich stitku vi, jelikoz jsem nebyla prvni. Clovek si to ma zkontrolovat sam inhned na emailu, kdyz nema data v mobilu tak je to problem.


Požadované řešení

Penize ci dohledat prsten.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2025 11:07, před 3 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.2.2025 12:28, před 2 měsíci

Dobrý den, bohužel bez konkrétních detailů, jako je například trasovací číslo vaší zásilky, váš případ nemáme jak prověřit a nemůžeme se k němu ani vyjádřit. Zásilky Vinted je ovšem zpravidla potřeba řešit přímo s Vinted, doporučujeme se proto na ně obrátit. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2025 12:26, před 26 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.3.2025 12:29, před 26 dny


Tereza Kroutilova

Prsten (balik) se nenasel, penize jsem nedostala. Mezi tim mi stratili cast dalsi objednavky, opet nenalezeno, neuhrazeno a mam si to resit s Temu. Zasilkovna momentalne velmi spatna spolecnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2025 13:45, před 23 dny

Dobrý den, paní Kroutilová, mrzí nás to, něco takového by se opravdu nemělo stát a už vůbec ne opakovaně. Obraťte se prosím v obou případech přímo na e-shop, zásilku totiž může reklamovat pouze on. Následně se s ním dohodneme na řešení. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.