Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1250
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#80688Diskriminace zákazníka při používání sluzeb O2.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2025, včera

Lubomír Novotny

Znění stížnosti

Dnes tj.6.2.2025 v 11.47 hod jsem standartně dobil kredit na svém čísle a přes upozorneni spojeném s dotazem na O2 operátora,ani teď nemohu využívat žádné služby.Doklad mam a po dotazu přes terminál je naprosto vporadku.Zminena chyba je na straně O2 a podle všeho jde o velmi nestandartni postup!Nejedna se o poruchu...pokud takto nemam ani peníze ani služby.Jak v dnešní elektronické době, je něco takového možné nikdo nechápe.Tohle má byt ta starost o svého zákazníka ?Cekam na nápravu,a zvazuji další případné kroky.


Požadované řešení

Asi přechod ke konkurenci pro ztrátu důvěry,případné zveřejnění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2025 12:24, před 5 hodinami

Pokud je služba poskytována vadně, je možné ji reklamovat. Jestliže bude spotřebitel kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že službu mohl využít jen částečně nebo vůbec, může reklamovat přímo vyúčtování za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jej obdržel. Pokud uplatňuje spotřebitel snížení ceny služby za období, za které vyúčtování dosud neobdržel, může reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování.

Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.

Reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace nebude reklamace uznána.

Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Ve výjimečných situacích, například tehdy, když je potřeba komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce. Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době, může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.2.2025 12:29, před 5 hodinami

Vážený pane Novotný, mrzí nás potíže spojené s dobitím Vašeho čísla. Zašlete nám prosím Vaše telefonní číslo a výrobní číslo SIM karty nebo její PUK pro ověření do sekce neveřejné údaje nebo emailem na info@o2guru.cz, abychom mohli situaci blíže prověřit. S pozdravem, Tomáš Sachr, Guru pro Social Media O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.