Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#8070Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.10.2015, před 9 lety

Eduard Beňo

Znění stížnosti

Tři krát mi po telefonu slíbili prověřit co je se zásilkou, ale zatím nemám žádnou odpověď. Nemám ani zboží, ani vrácené peníze jak slíbili zaslat. Tohle nepokládám zrovna za solidní přístup k problému.


Produkt

objednaná micro SD karta 128 GB, předem zaplacena


Požadované řešení

buď okamžitě zaslat, nebo vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2015 21:12, před 9 lety

Nebyl-li sjednán termín dodání zboží, může spotřebitel požadovat expedici zboží ihned a prodávající je povinen splnit svůj závazek bez zbytečného odkladu. Neučiní-li tak prodávající, měl by spotřebitel obchodníka vyzvat k plnění. Nesplní-li prodávající svou povinnost z kupní smlouvy ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí druhá strana poskytla výslovně nebo mlčky, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily.

Výzvu k plnění je vhodné zaslat písemně prostřednictvím poštovních služeb na adresu Jadako s.r.o., Na Harfě 712/7, 190 00 Praha 9 - Vysočany. Má se za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Ve výzvě by měl spotřebitel stanovit nejzazší termín, do kdy spotřebitel může splnit svou povinnost, a dále ho upozornit na skutečnost, že nebude-li v tomto termínu zboží dodáno, spotřebitel od smlouvy odstoupuje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2016 19:05, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.