Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Tři krát mi po telefonu slíbili prověřit co je se zásilkou, ale zatím nemám žádnou odpověď. Nemám ani zboží, ani vrácené peníze jak slíbili zaslat. Tohle nepokládám zrovna za solidní přístup k problému.
objednaná micro SD karta 128 GB, předem zaplacena
buď okamžitě zaslat, nebo vrátit peníze
|
Tweet |
Nebyl-li sjednán termín dodání zboží, může spotřebitel požadovat expedici zboží ihned a prodávající je povinen splnit svůj závazek bez zbytečného odkladu. Neučiní-li tak prodávající, měl by spotřebitel obchodníka vyzvat k plnění. Nesplní-li prodávající svou povinnost z kupní smlouvy ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí druhá strana poskytla výslovně nebo mlčky, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily.
Výzvu k plnění je vhodné zaslat písemně prostřednictvím poštovních služeb na adresu Jadako s.r.o., Na Harfě 712/7, 190 00 Praha 9 - Vysočany. Má se za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Ve výzvě by měl spotřebitel stanovit nejzazší termín, do kdy spotřebitel může splnit svou povinnost, a dále ho upozornit na skutečnost, že nebude-li v tomto termínu zboží dodáno, spotřebitel od smlouvy odstoupuje.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.