Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80705Autobus nezastavil

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

19 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2025, před 19 dny

jirka vanek

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěl bych podat stížnost na autobus číslo 369. Stál jsem na zastávce Havířov Magistrát zhruba 15:45. U zastávky byly další 2 autobusy takže jel až na konec stanoviště protože se už tam nevlezl tak jsem rychle běžel za autobusem který tam čekal tak 5 sekund a odjel pryč .


Produkt

369


Požadované řešení

Aby autobusy neodjížděly hned.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2025 09:11, před 17 dny

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost Transdev Slezsko a.s., je možné kontaktovat e-mailem: podatelna.slezsko@transdev.com či dalibor.blascok@transdev.com.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.